היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עופר זפרני ינהל את דנציגר

עופר 47, אבא לרגב (21) יובל (18) ונטע (16)

בן קריית שמונה, נולד והתחנך בקריית שמונה (קורצ'אק, דנציגר)

את דרכו כאיש חינוך החל בדנציגר, כמחנך, מורה למתמטיקה, רכז שכבה וסגן מנהל.

בוגר תואר שני בהיסטוריה באוניברסיטת חיפה, וקורס מנהלים בהצטיינות, תוכניות מנהיגות מובילות (צמרות ומחצ"בים).

ב-11 שנים האחרונות ניהל את בית הספר הרב תחומי בצפת, לאורך השנים הוביל את בית הספר ל-5 פרסי חינוך ארציים (של משרד החינוך וארגוני המורים), הארגון שבהובלתו קיבל את תו התקן efqm לאיכות ומצוינות כמו גם הפרס היוקרתי של נציבות שרות המדינה ומשרד ראש הממשלה לאיכות ומצוינות.

עופר: "אני נכנס לתפקידי בהתרגשות ומתוך תחושת שליחות לעשות חינוך בבית שלי, עם הניסיון שצברתי ומתוך אהבה לקריית שמונה בה אני גר ומגדל את ילדיי מאז ומעולם", וכמובן, נאחל לעופר הצלחה בתפקיד.

השבוע, וועדת האיתור בחרה בעופר זפרני לניהול בית הספר התיכון אורט דנציגר בקריית שמונה. עיריית קריית שמונה ורשת אורט יחד בחרו בעופר זפרני לנהל את'אורט-דנציגר'.

הבחירה בזפרני התקבלה פה אחד וכללה נציגים ממשרד החינוך, ארגוני מורים, רשת אורט ועיריית קריית שמונה.

זפרני נפגש עם הנהלת העיר שברכו אותו על המינוי.

זפרני יכנס לתפקידו ביום ראשון הקרוב.

ראש העיר אביחי שטרן ברך את המנהל הנכס ואמר: "אני שמח שהצלחנו להחזיר הביתה את אחד המנהלים הטובים ביותר שיש בארץ. אין לי ספק כי עופר יוביל את בית הספר לפסגות ולשיאים חדשים".

סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי וחברת המועצה חן אדלר לגיסימו הממונים על החינוך: "הבחירה בעופר היא הזדמנות להוביל את מערכת החינוך בעיר לחדשנות, יזמות והישגים גבוהים למען ילדי העיר והאזור. מאחלים לעופר הצלחה ונעמוד לרשותו בכל מה שצריך".

ראש העיר וחברי הנהלת העיר הודו למנהלת היוצאת חניתה מעוז על עבודתה כמנהלת בארבע השנים האחרונות ומאחלים לה הצלחה בהמשך דרכה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad