היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פועלים למען מחשב לכל ילד

 

שנת הלימודים הקרובה צופנת אתגרים רבים לילדים ובני נוער בישראל שעוברים ללמוד בצורה מקוונת בצל התפרצות נגיף הקורונה. בנק הפועלים, באמצעות קרן פועלים בקהילה של הבנק נרתם לסייע לתושבי העיר והעניק תרומה של כ-30,000 ₪ לטובת התכנית ״מחשב לכל ילד״ בחסות עיריית קריית שמונה. בנוסף, רכש הבנק 15 מחשבים שיינתנו לילדי העיר לקראת פתיחת שנת הלימודים.

השבוע, התקיים טקס להענקת  התרומה בהשתתפות מנהל סניף בנק הפועלים בקריית שמונה, צהל ברזאני, ראש העיר קרית שמונה אביחי שטרן ונציגים מהעירייה. במהלך הטקס  בירכו על השותפות עם הבנק למען תושבי העיר והתמיכה בתכנית החשובה.

מנהל סניף קריית שמונה צהל ברזאני בירך במעמד הענקת התרומה גם הוא וציין:״מבחינתי זוהי זכות גדולה להיות שותפים, תמיד ובמיוחד בתקופת התפשטות הקורונה, בקידום הלימודי ובהצלחת התלמידים מקרב ילדי קריית שמונה."

ראש העיר אביחי שטרן על חשיבות הענקת התרומה לעיר: "בעידן של היום המחשב והאינטרנט אינם מותרות, אלא כלי עבודה הנחוץ ללמידה ולעבודה. אני מודה לבנק הפועלים על הסיוע  הכספי לפרויקט החשוב ועל תרומת מחשבים נוספים לילדי העיר. אין לי ספק כי פרויקט 'מחשב לכל ילד' יסייע להצמיח דור חדש, דור לומד, דור חוקר ודור איכותי יותר".

 

בתמונה: ראש העיר אביחי שטרן, צהל ברזאני מנהל סניף פועלים קרית שמונה ואופיר יחזקאלי הממונה על תיק החינוך בעירייה.

צילום: יחצ

אולי יעניין אותך

Bottom ad