היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פלילים: פורץ קטין למוסד גדול

במקום לא התגלו סימני פריצה, עובדה אשר העלתה חשד כי מדובר בחשוד בעל גישה חוקית למקום או חשוד אחר אשר ברשותו מפתח. חקירת האירוע הוטלה על חוקרי הנוער של התחנה ובחקירה מאומצת תוך איסוף ראיות הובילו למעצרו של קטין המוכר למשטרה. בסיומה של החקירה הודה הקטין במקרה המיוחס לו ובמקרה נוסף של התפרצות לבית באותו אזור.

מעצרו של הקטין הוארך בבימ"ש עד לצורך השלמת החקירה והעברת התיק לתביעות לעיון וגיבוש כתב אישום.

 

שכנות אלימה

ביום שישי האחרון ברחוב הירדן בעת שאחד השכנים החל לרדת במדרגות ביתו ירד אחריו שכן נוסף אשר החל להטרידו. בין השניים פרץ ויכוח ובסופו תקף האחרון את שכנו וגרם לחבלה בפניו. לאחר המעשה נמלט החשוד מהמקום, וניסיונות המשטרה לאתרו לא צלחו.

לאחר יומיים הגיע החשוד לדוכן לממכר שווארמה בטיילת והחל להטריד את בעל העסק ואף הגדיל לעשות וגרם נזק לדוכן ולהרוס את הרכוש במקום. בעל הדוכן אשר ניסה להרחיקו, הותקף על ידי החשוד אשר נמלט לאחר מעשה. ניידות סיור אשר הוזעקו למקום ניסו לאתרו ובהמשך אותר החשוד, נעצר ונכלא. מעצרו הוארך עד לגיבוש והגשת כתב אישום.

 

שתה והתפרע במועדון לילה

בערב שבת האחרון בעת שבילה תושב העיר במועדון לילה באזור ושתה לשוכרה, הוא החל להתפרע. מאבטחי המועדון נאלצו להוציאו החוצה והחשוד בתגובה זרק פח אשפה גדול לתוך המועדון, איים בפגיעה בבעל המועדון ולא חדל מהתנהגותו הפרועה. לאחר מכן נמלט מהמקום והגיע לתחנת המשטרה על מנת להגיש תלונה נגד בעלי המועדון אשר הגיעו אף הם להגיש תלונה נגד החשוד.

החשוד נחקר בגין מעשיו, נעצר והובא למחרת לבית המשפט אשר החליט על הארכת מעצרו בשלושה ימים נוספים לצורך השלמת החקירה. בתום החקירה שוחרר החשוד על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים של מעצר בית והרחקה ממועדוני העיר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad