היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פתחו שנה: המכללה האקדמית תל-חי מונה עם 3250 סטודנטים

 

הפקולטה למדעים וטכנולוגיה מונה השנה 1100 סטודנטים והפקולטה למדעי החברה והרוח מונה 2150 סטודנטים. בנוסף לכך תוכניות הלימודים לתואר שני בביוטכנולוגיה ובעבודה סוציאלית הכפילו עצמן.

מה שהייתה פעם מכללה 'קטנטונת' בשנות ה-90 צמחה וגדלה והפכה לגורם משמעותי ומשפיע במרחב האקדמי, ולמעסיק הגדול ביותר בגליל המזרחי.

פתיחת קמפוס המזרח לפני כשלוש שנים, אפשרה זינוק משמעותי במספר הסטודנטים, והגדלת הפעילויות בכל התחומים. בימים אלה אף נחנך "בניין המבורגר" שהוא למעשה מבנה רב תכליתי נוסף בקמפוס מזרח ובכך הושלם המעבר של הפקולטה למדעי החברה והרוח לקמפוס מזרח.

נשיא המכללה פרופ' יונה חן: "פתחנו את השנה בצורה רגועה ונינוחה ובנוסף להשקעה הרבה בכל תוכניות הלימוד האקדמאיות שוקדת המכללה גם השנה על פרויקטים רבים למען הקהילה, כך שמאות סטודנטים, כמעט מכל החוגים: חינוך, עבודה סוציאלית, מדעי הסביבה, תזונה ועוד משתלבים בעשרות מוסדות חינוך, מוסדות טיפול ארגונים, עמותות, וכו'  בכל הגליל העליון ואף מחוצה לו".

גאוותה של המכללה על המעורבות החברתית בקהילה באזור ועל היותה חלוצה גם בהפיכתם של עובדי הקבלן במכללה לעובדי המכללה. יוסי מלכה מנכ"ל המכללה הוביל את המהלך בגיבוי ותמיכה של הנשיא פרופ' יונה חן שלא חסך מחמאות מהמנכ"ל מלכה. "יוסי נתן ביטוי ממשי לרוח המחאה הנושבת בארץ, ובתהליך מסודר ומבוקר הוביל את קליטתם של העובדים למכללה. אנחנו גאים על כך", אמר הנשיא ל"חדשות הגליל".

בקמפוס תל-חי ילמדו השנה כ-5000 סטודנטים, בהם כ- 1200 סטודנטים מהמכללה הטכנולוגית להנדסאים, כ-100 סטודנטים מהמכון לאומנויות, וסטודנטים נוספים מהמכון לדרמה-תרפיה ותרפיה-באומנות ומהחטיבה ללימודי חוץ. בנוסף אליהם ילמדו השנה במכללה גם 4000 תלמידי בתי ספר תיכון המשתלבים בתוכניות המגוונות שמציע המרכז האקדמי לנוער.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad