היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קטינה אושפזה עקב אלכוהול

במהלך מסיבה שנערכה השבוע בקריית שמונה, פונתה נערה כבת 16 לבית החולים עקב שתייה מוגזמת של אלכוהול. הנערה בילתה במסיבה עם מספר חברים ובשלב מסוים היא איבדה את הקשר למציאות והחלה להשתולל ולצעוק תוך שהיא נאנקת מכאבים. השכנים ששמעו את זעקותיה, נבהלו והזעיקו את המשטרה, ובמקביל הזעיקו אמבולנס והודיעו להוריה. הקטינה פונתה על ידי מד"א לבית החולים בצפת. החשש הוא שהקטינה קיבלה הרעלת אלכוהול ואושפזה בבית החולים להמשך טיפול והשגחה.

חקירת המקרה הועברה ליחידת הנוער בתחנה במטרה לאתר את ספקי האלכוהול לאותם קטינים.

 

המשטרה חשפה 'מיץ גת'  (סם מסוכן) בקריית שמונה


במהלך פעילות של בלשי הנוער בתחנה התגלה כי אחד מבתי העסק בקריית שמונה החזיק במלאי בקבוקים המכילים משקה גת אשר חשוד כסם מסוכן האסור לשימוש על פי פקודת הסמים המסוכנים. במהלך חיפוש במקום, נתפסו 48 בקבוקים של 250 סמ"ק ועוד שישה בקבוקים של ליטר וחצי סה"כ כ-20 ליטר סם מסוכן. הממצאים הועברו לבדיקה במעבדות המטה הארצי. החקירה תימשך בהתאם לממצאי הבדיקה.

 

מכת אלימות כלפי בנות זוג

עלייה משמעותית באלימות כלפי בנות זוג ואלימות במשפחה.

השבוע נעצרו שלושה מתושבי האזור לאחר שנחשדו באלימות כלפי בנות זוגם. לאחרונה ישנה עלייה משמעותית באירועי האלימות בין בני זוג המדוּוחים למשטרה.

במשטרה לא ידעו להצביע על הגורם הישיר לעלייה בתופעה המכוערת והיו מי שהצביעו על כך שהאולימפיאדה הסתיימה ויש מי שמוציא את כעסו על בת הזוג.

בכל מקרה, במשטרה לא מקלים ראש בתופעה ומפקד התחנה סנ"צ יגאל חדד אמר "נטפל באירועים אלה ביתר חומרה ומי שעדין לא הפנים שאלימות כלפי בת זוג לא באה בחשבון בשיח תרבותי, הוא יתקל בתגובת אנשי החוק".

אירועים מעין אלו מטופלים בחומרה ובדרך כלל מבוצעים מעצרים של החשודים והבאתם לדין לשיפוט מהיר.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad