היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה זכתה ב: פרס חינוך ישובי ובפרס לבי"ס רננים

השבוע התכנסו ראשי מערכת החינוך בצפון, ראשי רשויות, מנהלים ומורים לטקס הענקת פרסי הצטיינות לישובים, למוסדות ולאנשי ונשות חינוך על הישגיהם לשנת תשע"ד.

מקבלי הפרסים: שישה מוסדות חינוך, שבעה אנשי חינוך ושלוש רשויות.

בין מקבלי הפרס היישובי קריית שמונה ובקטגוריית המוסדי בית הספר לחינוך מיוחד רננים בהנהלתה של אורנה קנוקול והמפקחת יעל ברם.

משלחת גדולה מקרב אנשי החינוך בעיר הגיעה למלון גולדאן קראון בנצרת ובראשם ראש העיר הרב ניסים מלכה, סגנו יגאל בוזגלו, מנהלי בתי הספר, מורים ומורות, נציגי אגף החינוך והמנהלת תמי לוי ויוסי קורן יו"ר הסתדרות המורים בגליל ובגולן.

אבשלום קור הנחה את הטקס בחום ובשנינות ובזה אחר זה עלו הזוכים והזוכות לבמה לקבל את תעודות ההצטיינות.

מנהלת המחוז ד"ר אורנה שמחון שניצחה על הטקס באמצעות צוות משרדה ציינה בדבריה לזוכים בין היתר: "מלאכת החינוך היא עשייה עם קדושה. המעשה החינוכי נותן הזדמנות קסומה לגעת בלב, בנפש, בנשמה, בחשיבה וברוח של התלמיד הצעיר, להשפיע עליו, לציידו בפנס ובמצפן, להראות לו היכן המגדלור ואיפה כוכב הצפון, לסמן לו את השביל בו ילך ולסייע לו להצמיח כנפיים, לפרוח ולעוף. הפרס הניתן היום למצטייני המחוז, הוא ביטוי להתמדה, נחישות, מוטיבציה, מקצועיות, מסירות והצטיינות החינוכית, אליה אנו שואפים בבחינת "המעיין ממנו אנו שואבים מים".

ראש העיר ניסים מלכה: "כאיש חינוך אני יודע מה הם תהליכים חינוכיים. תוצאות תהליכים אלה נראות רק אחרי שנים. הצלחנו לעשות מהפכה בחינוך בארבע השנים האחרונות. מתחילת הדרך שמתי את החינוך בראש סדר העדיפות שלי ושל העיר. אני שמח שהצלחנו לקצור את פירות ההשקעה. התרגשתי מאוד לקבל את פרס החינוך וכשעמדתי על הבמה הרגשתי שכל תושבי קריית שמונה עומדים עימי ומקבלים את הפרס".

ראש העיר הודה לכל העוסקים במלאכה. "בשם כלל התושבים בעיר אני מודה לצוותי ההוראה המצוינים של קריית שמונה, למנהלים, למורים, לגננות ולסייעות, לאבות הבית, לוועדי ההורים, לממונה על החינוך בעירייה ולמנהלת אגף החינוך תמי לוי על ההישגים"..

מנהלת רננים אורנה קונקול, צוותה ומפקחת בית הספר יעל ברם קיבלו שבחים רבים על פועלם. מנימוקי הפרס לבית הספר רננים: "פיתוח תוכנת מניפה ייחודית למעקב על כל תלמיד, מתן מענה אישי וייחודי לכל אחד, הובלת תזמורת בית ספרית, סדנאות עבודה, הקמת בית קפה פעיל ועוד".

מנהלת אגף החינוך תמי לוי: "מעמד מרגש זה מביא כבוד גדול לעיר, כבוד למערכת החינוך, פרי תוצר של שנים רבות ושל אנשי החינוך בקריית שמונה ועל כך לכולם מגיעה הברכה וישר כוח ענק".

דובר המחוז, דויד גורלי מציין כי בטקס נטלו חלק כ-350 מוזמנים מצטייני המחוז דוברי עברית וערבית ובהם: חמישה בתי ספר, גן אחד, שבעה אנשי חינוך ושלוש ערים.

ראש העיר הוותיק של מעלות-תרשיחא שלמה בוחבוט הודה בשם ראשי הרשויות שזכו בפרסים. בנוסף לקריית שמונה ומעלות תרשיחא זכתה גם עכו בפרס הצטיינות ויוצגה על ידי ראש העיר שמעון לנקרי. מעלות-תרשיחא זכתה בפרס הצטיינות ארצי, בנוסף למחוזי.

בתמונה: ראש העיר הרב ניסים מלכה, מפקחת חנ"מ יעל ברם, תמי לוי מנהלת אגף החינוך ומנהלת בי"ס רננים אורנה קונקול.

צילום: ד.ע.ק.ש

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad