היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

ראש העיר לא הזמין את חברי האופוזיציה לנשף פורים, ואלה שהגיעו סולקו

ראש העיר לא הזמין את חברי האופוזיציה לנשף פורים, ואלה שהגיעו סולקו

אתם שמים לב שבמהלך כהונתו של ראש העיר אנחנו מתעסקים בכל מה שהוא הבטיח במסע הבחירות אבל אינו מקיים בפועל במבחן האמת?!

אם עד עכשיו התעסקנו בחוסר השקיפות כפי שהיא באה לידי ביטוי בהסתרת נתונים מחברי המועצה, אי חשיפת מסמכים, סתימת פיות במהלך ישיבות המועצה, עכשיו (ולא בפעם הראשונה) הגענו לשפל חדש.

ראש העיר אביחי שטרן *לא הזמין* את חברי המועצה מהאופוזיציה, שהם הרוב, לנשף פורים של העירייה. ההזמנה ניתנה רק לחבריו בקואליציה.

חברי האופוזיציה זעמו, וכאשר נודע להם שהנשף מתקיים (רביעי בערב), הגיעו חברי המועצה אלי זפרני וד"ר אביבה זריהן-וייצמן, מחופשים.

חבר המועצה אלי זפרני: "אחרי שנכנסנו אביבה ואני, ניגש אליי העוזר של אביחי ראש העיר, אחז בידיי ואמר לי לצאת. הוא טען שזו מסיבה של עובדי העירייה בלבד. אחרי שאמרתי לו, ומה עושים כאן חברי המועצה מהקואליציה, הוא הרפה ממני. בעקבות כך הגשתי תלונה במשטרה על תקיפה", אומר חבר המועצה אלי זפרני.

אחרי שהפגינו נוכחות, יצאו השניים מהאולם.

נזכיר שזו לא הפעם הראשונה שראש העיר מתנהל כאילו ומדובר במסיבת גן של חבריו ולא אירוע ציבורי האמור להיות פתוח *לכל* נבחרי הציבור, מה עוד שהיום, רוב הציבור מיוצג דווקא על ידי חברי האופוזיציה.

אם בעבר חברי האופוזיציה עברו על העלבון בשתיקה, הרי שעכשיו כאשר ראש העיר נמצא למעשה עמוק בתוך מערכת הבחירות האמורות להתקיים באוקטובר השנה, חברי האופוזיציה רוצים גם הם להיות שותפים ומעורבים, לפחות באירועים מעין אלה.

 

הרב ניסים מלכה ראש העיר הקודם: "אתמול (רביעי) התקיים נשף פורים באולמי ברון, חג הפורים שאמור לאחד לבבות מתוך שמחה ואחדות מבחינת "ליהודים הייתה אורה ושמחה" ו-"איש לרעהו ומתנות לאביונים", ושוב ראש העיר מתנהג בחוסר ממלכתיות ובהפגנת חוסר כבוד מוחלט כלפי חברי האופוזיציה שגם הם נשלחו על ידי הציבור למועצת העיר.

יתרה מכך, הגיעו אל הנשף על דעתם אלי זעפרני ואביבה ויצמן מחופשים, באנרגיות חיוביות ובשמחה, הגיע אליהם עוזר ראש העיר ודרש שיתפנו. זו בושה וחרפה! מגיע יהודי לשמחת יהודים ומגורש מהמקום?! מה יגידו על כך רבני העיר? נבחרי הציבור הדתיים והמסורתיים? הם ימלאו פיהם במים.

חבר המועצה אלי זפרני: "צר לי מאוד על התנהגותו הבריונית והמביכה של עוזר ראש העיר פאר לרדו שחושב שמותר לו הכול וגם למנוע מחברת המועצה אביבה ויצמן זריהן וממני להשתתף באירוע פורים עם עובדי הרשות.

לארדו חצה את כל הקווים האדומים

האפשריים לאורך כל הקדנציה והוא אינו מבין מה תפקידו!

אנו נדרוש בירור משמעתי על התנהלות מבישה זו. במקביל הגשתי תלונה נגד פאר לרדו במשטרה".

חבר המועצה ד"ר בוריס סידלקובסקי: "ראש העיר לא הזמין אף אחד מחברי אופוזיציה לאירוע של עובדי עירייה. כנראה הוא חושב שהוא יכול להשתמש בכסף ציבורי רק לאלה שבקואליציה איתו. לא ברור מי שילם עבור אירוע של היום, מאיזה סעיף תקציבי לקחו כסף ולמה יש לוגו של מלגם, מתנסים וחכ"ל?! האם כל אחד מהם שילם חלק מהאירוע? האם עובדי העירייה, הם עובדים או עבדים של ראש העיר?".

מ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי: "ראש העירייה ממשיך למדר ולבודד את חברי מועצת העיר מכל הנעשה בעירייה ובעיר.

אחרי שהבין שהוא כבר איבד את העיר מבחינה פוליטית, את הפוליטיקה שלו הוא מנסה לעשות בין מסדרונות ועובדי העירייה, אבל גם זה לא מצליח לו.

עובדי העירייה התקשרו לכל חברי האופוזיציה והזמינו אותנו לבוא ולחגוג איתם. מדובר באירוע לו שותף באופן מלא גם ועד העובדים.

אביחי אמנם חוגג את חג הפורים, אבל ככל הנראה שלא קרא את המגילה שבה בוצע המהפך הגדול בהיסטוריה.

מגילת אסתר נחתמת בפסוק שמתאר את מנהיגותו של מרדכי: 'וְרָצוּי לְרֹב אֶחָיו–דֹּרֵשׁ טוֹב לְעַמּוֹ, וְדֹבֵר שָׁלוֹם לְכָל-זַרְעו'.

לצערי אביחי מתנהג בדיוק הפוך וחבל שכך בימים אלו נדרשת מנהיגות מאחדת, גם כך אנחנו חווים ימים לא פשוטים של שנאת חינם בכל המדינה ברמה הארצית, אין מקום לשנאת חינם בינינו".

 

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה: "מדובר במסיבה סגורה לעובדי העירייה בשיתוף וועד העובדים, ובתשלום ע"י העובדים עם השלמת המעסיקים. מדובר במסורת שהתחילה להתפתח עוד לפני שנה במסגרת פעילות התרבות לעובדי העירייה והתאגידים, ללא חברי מועצה. חבל שחברי האופוזיציה זפרני וזריהן הגיעו ללא הזמנה וללא תשלום על מנת לבצע פוליטיקה זולה על גבי העובדים".

רק נדגיש שהיו חברי מועצה מהקואליציה.

כתב: הרצל בן אשר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad