היום ה-31 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שבוע הספר האנגלי

צוות המורות לאנגלית מכל בתי הספר היסודיים בעיר ישבו יחד עם רכזת תכנית האנגלית העירונית, גתית סרי, והכינו תכנית חווייתית לקריאת ספר באנגלית, בכל רמות הלימוד. יחד הם בחרו ספרים, הכינו עבודות מתאימות על כל ספר והחליפו רעיונות לכתיבה ולעבודות יצירה מתאימות לכל סיפור.

המבקרים בשיעורי אנגלית בימים אלה ימצאו תלמידי כיתה שלמה הקוראים בצוותא ספר קריאה באנגלית. ילדים מכיתות היסוד המדקלמים בהתלהבות את הספר הקצר שלמדו.

בכיתה  אחרת ימצאו את המורה לאנגלית יחד עם המורה לאמנות עובדות עם הילדים בעבודת יצירה בהשראת הספר שלמדו.

הילדים קראו ספרי מקור באנגלית, או גרסה מקוצרת שלהם. את חלקם הם מכירים בגרסה העברית שלהם, אך חלקם היו חדשים ומעניינים. בין השאר הם קראו את: Brown Bear, Brown Bear ו-   The Hungry Caterpillar (הזחל הרעב),

The Enormous Turnip )סבא אליעזר) ואת The Princess and the Pea (הנסיכה על העדשה).

בכיתות ה'-ו' התמודדו הילדים עם ספרים ארוכים ומאתגרים יותר כגון:

The Wizard of Oz (הקוסם מארץ עוץ), The Leopard and the Light House (הנמר והמגדלור) ו-  Maisie and the Dolphin  (מייסי והדולפין).

את רשמי העבודה בכיתות ניתן לראות על קירות בית הספר. במסדרונות בתי הספר הוצבו תערוכות שהראו את שפע הרעיונות והיצירות של הילדים. בנוסף, התקיימו כינוסים בהם הציגו הילדים את הספר המומחז בפני הכיתות האחרות. כמו כן, התקיימו תחרויות איות (Spelling Bee), תחרות נאומים ועוד, והכל באנגלית.

 

 

ראש העיר ניסים מלכה שביקר השבוע במספר בתי הספר בעיר והתרשם מאוד מהפעילות החינוכית המתבצעת בכל בית ספר ובית ספר, התרשם עמוקות מהפעילות בבתי הספר. מלכה שביקר גם בבית הספר יצחק הנשיא הופתע לטובה מרמת האנגלית הגבוהה של התלמידים. ראש העיר הסביר לתלמידים על חשיבות הקריאה בספרים ושיבח אותם על הישגיהם. ראש העיר ניסים מלכה: "על כולנו מוטלת החובה לגרום לילדינו לקרוא ספרים מדי יום. קריאת ספרים הכרחית להתפתחותם של הילדים. קריאת הספרים מפתחת את הדמיון, את אוצר המילים, מפתחת חשיבה מופשטת, ומחדדת את חוש הביקורת. ספר טוב יכול לחשוף את המציאות מזוויות לא מוכרות ולהעשיר את עולם הרגש, לאתגר, לעורר מחשבה ואפילו לסייע לעבד ולהתמודד עם המציאות".

אולי יעניין אותך

Bottom ad