היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שופטת ראשונה: מירב כפיר – פיניאן מונתה לשופטת

– ברכות אשר על המינוי המכובד.

"תודה רבה".

 

– ספר מעט על מירב…

"מירב היא בתנו הבכורה. השקענו בחינוכה את המיטב והיום אנו זוכים לקצור את הפירות. כבר בראשית דרכה ראינו שהיא נועדה לגדולות. ראינו בה בחורה ערכית ממוקדת מטרה ושאפתנית".

 

– מעט על הדרך אל כס השיפוט…

"עם סיום לימודיה בתיכון ולאחר שירות לאומי בעיר התקבלה ללימודי משפטים בבר אילן ושם עשתה חייל עד לקבלת התואר הנכסף של עורכת דין (לפני שהיו קיימות המכללות למשפט).

תמיד שמנו לב שהיא בחורה פרפקציוניסטית ויעילה בצורה מעוררת כבוד וב"ה הצליחה בדרכה.

אגב, מאז היותה צעירה הצהירה לא פעם ששאיפתה היא להיות שופטת (ניבאה ולא ידעה מה ניבאה) ואכן ה' עזר לה והיום היא מגשימה את חלומה .

מירב פילסה את דרכה עד לכס המשפט בכוחות עצמה בעבודה אינטנסיבית ונגד כל הסיכויים. בכל מקום בו הופיעה זכתה לתשבחות ובעבודתה כרשמת בבית המשפט צוינה לא פעם ככוכב עולה".

 

– אז מה, עוד בת העיר עוזבת?

"אכן קריית שמונה מאבדת את טובי בניה לטובת הניכר.

בפורומים שונים התבטאתי שקריית שמונה יכולה לקבל תואר של "עובד מצטיין" ואכן אנו מייצאים מדי שנה עשרות מטובי בנינו שלאחר שרותם הצבאי ולימודים במוסדות להשכלה גבוהה, אינם חוזרים לעיר כי אינם יכולים להיקלט בעבודות המתאימות להם ואינם יכולים להתקדם בהתאם לכישוריהם. זו בעייתה המרכזית של קריית שמונה וכל זמן שלא תהיה תעסוקה ראויה לא נוכל לחלום על חזרת הבנים בתום שירותם הצבאי ולימודיהם הגבוהים".

 

– יש סיכוי שבעתיד נראה אותה כאן איתנו?

"באשר לחזרתה של מירב לאזורנו לא אוכל להיות איש בשורה אף על פי שמאוד מאוד הייתי רוצה לראותה לידי מגדלת את הנכדים המהממים.

אם להיות כנה הרי היא מתחילה מסלול חדש שרק יכול להוביל אותה לרמות גבוהות ביותר, בע"ה. אני מאחל לה כל טוב והצלחה רבה בדרכה החדשה. כבוד גדול לעירנו שאלה בניה.

אני מאחל לה כל טוב וכל תפילותיי לבורא עולם הם שלא תצא תקלה מתחת ידה ותזכה לשפוט בצדק ולקדש שם שמים".

וכמו תמיד, אנחנו שמחים בשמחתם של בני העיר על הצלחתם, וכמו שאומר אשר ורבים אחרים, חבל שזה לא קורה כאן.

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad