היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

שכונת יובלים: שווקו בהצלחה כל 240 יחידות הדיור שהוצעו ב'מחיר למשתכן'

אחרי שיושרו ההדורים מול חקלאי מטולה לפני כשבועיים, דבר אשר איפשר להמשיך במהלכים לקידום השיווק של השכונה, התפרסמו השבוע הנתונים המעודדים באשר למחיר למשתכן.

ניתן לומר שרבים הופתעו מהמחיר הזול אשר טומן בחובו גם בשורה וגם סכנה.

היות שלא כל הדירות מיועדות ומשוריינות לרוכשים פרטיים העומדים בקריטריונים, קיימת סכנה מוחשית שבעלי הון ומשקיעים 'ישתלטו' בקלות על מלאים שבכל מקרה משוריינים גם הם לאלה שאינם רוכשים פרטיים.

240 יחידות הדיור בנמצאים בשמונה וזוהי המנה הראשונה בתהליך שימשך לאורך החודשים הבאים.

 

הנה הדוגמאות למחיריהם של בדירות

מחיר דירה בת 80 מ"ר יעמוד על כ-419,485 שקלים. כאן ההנחה היא המכסימלית בגובה של 36% ממחיר השוק.

מחירה של דירה בת 100 מ"ר יעמוד על כ-528,459 שקלים כאן ההנחה היא של 35% ממחיר השוק.

מחיר דירת 110 מ"ר לזכאים יעמוד על כ-582,945 שקלים כאן ההנחה היא של 34% ממחיר השוק.

(במחירים אלו מגולם מענק נוסף של המדינה בסך 60,000 שקלים לזכאים).

מחיר למשתכן היא תוכנית הדגל של משרד האוצר ומשרד השיכון להוזלת מחירי הדירות בישראל. במסגרת התוכנית הקבלנים מתמודדים על המחיר הנמוך ביותר למ"ר ע"פ מפרט מוגדר שקובע משרד הבינוי והשיכון.

החידוש כאן הוא שהקבלן מציע את המחיר הנמוך ביותר לרוכש, ולא כפי שהיה נהוג עד כה, בו הקבלן הציע את המחיר הגבוה ביותר עבור הקרקע.

בחודשים האחרונים עיריית קריית שמונה עשתה מאמצים רבים לעניין קבלנים על מנת לגשת למכרז, לצד פנייה להתאחדות בוני הארץ (התאחדות הקבלנים) הושם דגש על הליכי מיתוג ושיווק השכונה והפוטנציאל הטמון בה לאור העובדה כי מדובר בבניינים של 3-4 קומות בלבד.

כעת, אחרי שיושלמו ההכנות המעשיות תערך הגרלה בין הזכאים על כל הדירות בשלב הראשון.

ראש העיר הרב ניסים מלכה: "עוד בשורה ענקית לקריית שמונה, אחרי שנים של השקעה מאומצת מתחילים לראות תוצאות בשטח, המחירים האטרקטיביים יימשכו לקריית שמונה אוכלוסיות מכל הארץ לצד שמירה על צעירי העיר ותושבי קריית שמונה שיוכלו לקנות בית בעיר בלי להשתעבד כל החיים למשכנתאות, מצפים בכיליון עיניים לסיום המכרזים של בני ביתך ולהכרזה על זוכים במכרזי הקוטג'ים הטוריים, נמשיך להנגיש המידע לציבור באתר העירייה ובדף הפייסבוק והאתר של שכונת יובלים".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad