היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

תושב קרית שמונה התחזה לבן 13 וביצע שיחות מיניות עם קטינות בפייסבוק

המשטרה מנהלת חקירה בחשד לעבירות פדופיליה כנגד תושב מקריית שמונה שהזדהה בדף הפייסבוק שלו תחת השם "לירן נחמני" בן 13 ובדרך זו על פי החשד, פיתה קטינה לשוחח איתו דרך רשת הפייסבוק כשהוא מעביר לה תכנים מיניים קשים. מהחקירה הראשונית עולה כי האיש פיתח שיטה באמצעות רשת הפייסבוק כדי להכיר קטינים. הוא הציג את עצמו כנער בן 13 ועל ידי כך גרר את הקטינה לשיחות מין ועל פי החשד קטינים נוספים, לקיים שורה של שיחות עם תכנים מיניים קשים. "כל אופי השיחות שניהל היה מיני קשה", אמר אחד מאנשי המשטרה המקורב לחקירה.

החשוד נתפס אחרי שאמה של הקטינה הבחינה בהתכתבות ואז התברר כי ההתכתבות נמשכה שלושה חודשים.  במשטרה לא יודעים עדיין אם החשוד מעורב בעוד שיחות ובאיזה כמויות של קטינים מדובר. ההערכה היא שיש עוד לא מעט קורבנות. זו הסיבה שהמשטרה פרסמה את הפרופיל שלו ברבים כדי לבקש מהציבור, מהורים או מילדים שנפלו קורבן לאותו "לירן נחמני" ועדיין לא יודעים כי מדובר בחשוד בפדופיליה. מהחקירה עולה כי החשוד ידע בדיוק כי הוא מדבר עם נערה בת 14. מתוכן ההתכתבות עולה כי הוא ידע, מי היא, בת כמה היא ולאן הוא רוצה להוביל אותה. בחקירתו הוא הכחיש בשלב הראשון את כל המיוחס לו. אתמול הוא הובא להארכת מעצר ובית המשפט האריך את מעצרו בשלושה ימים. ברביעי הקרוב תבקש המשטרה הארכה נוספת של מעצרו.
אנו מצטרפים לקריאת המשטרה וממליצים לעקוב אחרי הפרופילים של הילדים ואף לבדוק בהיסטורית השיחות שלהם אם נפלו קורבן לפרשה הזו, או לאחרות .
מספר הטלפון של יחידת ההונאה במשטרה הוא: 04-6728414.
המלצה שלנו – הורים יקרים,

אולי יעניין אותך

Bottom ad