היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

1094 תארים הוענקו במכללה האקדמית תל חי

נשיא המכללה האקדמית תל-חי, פרופ' יוסי מקורי: "אני גאה בכם וקורא לכם להמשיך ולהוביל את רוח תל-חי, אותה רוח של אקדמיה מעורבת. בלבוש המסורתי שאתם עוטים היום אתם מצטרפים לקהילה האינטלקטואלית העולמית. אולם זכרו וכפי שאמר הוגה הדעות הצרפתי ז'אן פול סארטר, 'אינטלקטואל הוא מי שנאמן לחברה אך אינו חדל למחות נגדה'. רגישות ומעורבות חברתית פעילה הינה רוח תל-חי והינו המסר שאנו מבקשים שתיקחו מכאן היום בצאתכם לדרככם החדשה".
בטקס נשא דברים בוגר החוג לביוטכנולוגיה, דוד לפשיץ: כשהגעתי לתל-חי, הופתעתי שלמרות השינוי הגדול בחיי, היה לי קל, מרגש וכיף. אני מאמין שדווקא המיקום המרוחק והיפה של תל-חי מושך לכאן את האנשים המיוחדים וזה יוצר קהילה של סטודנטים מגוונים עם עקרונות וערכים חשובים, כפי שלא פגשתי עד עכשיו, בשום מקום אחר. ההערכה הענקית שלי היא כלפי המרצים וכל המסגרת הגדולה מסביבם. ההוראה, החוויות האישיות והתשוקה שלהם כלפי המדע יצרו השראה גדולה אצלי ואצל חבריי. בעיניי, הרצון להעביר ידע בצורה מעניינת, אכפתית ומלאת תשוקה הופך את תל-חי למקום שממנו יוצאים אנשים מוכשרים שמעבר ללימודים, לימדו באהבה וסקרנות כלפי המקצוע.
התחלתי את לימודי בתל-חי מתוך אהבה לביולוגיה. היום אין לי משאלה גדולה יותר מאשר להיות כמו המרצים שפגשתי. אין לי משאלה גדולה יותר מאשר להיחשף לפלאי הטבע, להעביר הלאה ידע והשראה לאנשים צעירים בדיוק כפי שאני קיבלתי כאן, בתל חי. את חלומי אני ממשיך להגשים במכון וייצמן ומנסה לענות על שאלות חשובות, כמו איך חומר התורשתי שלנו מתבטא באופן מאוזן בחלוקת תאים. בגאווה רבה, אפשר לציין שארבעה בוגרים של תל-חי התקבלו בשנה שעברה לתואר שני מחקרי במכון וייצמן. לחברי הסגל האקדמי והמנהלי בתל-חי אני רוצה להודות על החשיפה לעולם המדעי ורוח חיים המיוחדת. בשבילי, שלושת השנים האלו היו התקופה הכי טובה בחיי".
הסטודנטים אשר קיבלו השבוע תעודות בתל-חי משתייכים למחזור ה-21, המסיים את לימודיו במסגרת החוגים לתואר ראשון והמחזור השביעי המסיים את לימודיו במסגרת תכניות הלימוד לתואר שני.

אולי יעניין אותך

Bottom ad