היום ה-03 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

1200 מבקרים השתתפו ביריד תעסוקה אזורי בגליל העליון

ביריד השתתפו 66 מעסיקים שהציגו כ-550 משרות פנויות באזור. בין המעסיקים שהגיעו: פלאסן, יורוטק, דן פל, מרכז קנדה, עמיעד מערכות סינון, גלקון, רימוני פלסט, בזק, מלנוקס DPL  ועוד. במהלך היריד התקיימו סדנאות של המכללה בנושאים מגוונים, כגון החיבור של האקדמיה לתעשייה המקומית והשתלבות בשוק העבודה באזור בתחום הטכנולוגי.

מנהלת תחום תעסוקה ויזמות במועצה אזורית הגליל העליון, נחמה שלו מספרת כי "כתוצאה מהיריד הקודם נקלטו במפעלים באזור 180 עובדים. אני מקווה שגם ביריד הזה נראה אחוזי השמה גבוהים אבל זה עוד מוקדם לומר.

ליאור אפלבאום, מנהל התאחדות התעשיינים במרחב צפון: "אנו רואים חשיבות רבה בשילוב האוכלוסייה במעגל התעסוקה ופועלים לחיבור בין מעסיקים לדורשי עבודה בצפון באמצעות מגוון כלים כדוגמת פורטל הדרושים של ההתאחדות בצפון, השתתפות בירידי תעסוקה, קידום מודעות לתעשייה ועוד. ירידי תעסוקה מסוג זה מקדמים אותנו לעבר היעד של הגדלת מספר המועסקים בתעשייה באזור הצפון".

מנהלת רשות מקדמת תעסוקה בעיריית קריית שמונה, שירן תורג'מן: "ירידי תעסוקה מאפשרים מפגש בלתי אמצעי בין דורשי עבודה בכל האזור ובין מעסיקים פוטנציאליים ואנו מאמינים כי המפגש הלא רשמי תחת קורת גג אחת ישרת את המטרה של כולם ויסייע לנו להגדיל את אחוז המועסקים באזור".

 

היריד אורגן ביוזמה ובהפקה משותפת של מועצה אזורית הגליל העליון, המכללה האקדמית תל חי, רשות מקדמת תעסוקה בעיריית קריית שמונה ומרכז תעסוקה מעברים במועצה אזורית מבואות חרמון ובשותפות עם שרות התעסוקה האזורי, התאחדות התעשיינים בישראל- מרחב צפון, לשכת המסחר והתעשייה והרשות לפיתוח הגליל.

אולי יעניין אותך

Bottom ad