היום ה-02 בפברואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

3 מיליון שקלים ממשרד הביטחון למרכיבי ביטחון בקיבוצי הגליל העליון

כך סוכם השבוע בעת ביקורו בגליל העליון של עמיקם סבירסקי, ראש האגף החברתי-ביטחוני והיחידה להתיישבות במשרד הביטחון. בשלב השני יתוקצבו מרכיבי בטחון לשכונות בדפנה, וברעם, והיחידה להתיישבות תממן רכישת גרור כיבוי אש לקיבוץ מלכיה, ותתקצב 70,000 שקלים לשיקום גדרות מערכת ביישובים.

את סיור העבודה הובילו ראש המועצה גיורא זלץ, קב"ט המועצה אסף לנגלבן והמהנדס אוהד לבנת, שבחרו להראות לאורחים ממשרד הביטחון, פיקוד העורף, אוגדה 91, מג"ב, ומשרד הבינוי והשיכון, את תנופת הפיתוח בקיבוצים צבעון, סאסא וברעם, ולהודות בחום לעמיקם הנמרץ, חבר קיבוץ בית השיטה, על פועלו בראש היחידה להתיישבות, "לחיזוק ההתיישבות בגליל העליון, בימי שגרה ובימי מתח בטחוני, אתה תמיד אתנו, תמיד מחפש את טובת ההתיישבות" בירך גיורא זלץ ראש המועצה, בשם קיבוצי הגליל העליון

בדברים שאמר בסיור, התייחס עמיקם לפיתוח ולבנייה שהחלה או מתוכננת בקיבוצי ההר, שיתופיים ומתחדשים, ש"צמיחתם היא התגובה הראויה לאויב מעבר לגדר". לדבריו, במפגש עם התושבים ואנשי המועצה רואים את האהבה ליישובים. הוא ציין בגאווה כי בימים אלה נמצאים יותר מ-200 קיבוצים ברחבי הארץ במהלך בניה או תכנון בניה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad