היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

דוד מרציאנו, מעצב שיער, ומשמח לבבות

דוד, נולד ב-67 הילד ה-11 למשפחה בת 14 אחים ואחיות, גדל בשכונה שתושביה היו משפחות ברוכות ילדים, שיכון ד'. "כולם היו בשביל כולם" אומר דוד וממשיך "הוריי, אימי עלה השלום ג'ורגט, ואבי עליו השלום שלמה מרציאנו, ואנוכי נכד לסבא רבי אברהם מרציאנו זצ"ל המוהל האגדי שעל שמו נקרא בית הכנסת 'מגן אברהם' ברחוב הלבנון, למדנו מה זה לתת ולעזור כשהיינו רואים את ההורים אוספים לשכנים שקשה להם".

 

  • איך הגעת להיות 'מעצב שיער'?

דוד: "בצבא שירתּי בחיל השריון בחטיבה 7 ולקראת השחרור קיבלתי צ'ופר לצאת לקורס ספרות על חשבון הצבא. עבדתי אצל חיים אמסלם כמה שנים והיה בשבילי כמו אבא או אח גדול. איש יקר ואהוב, חיים אמסלם.

בשנת 95 פתחנו מספרה ועבדנו אני, אחי איציק ואחותי טלי. אחרי כמה שנים התפצלנו וכל אחד פתח לעצמו עסק משלו. תמיד היינו יחד התייעצנו שיתפנו העברנו ידע מאחד לשני והיום אחרי כמה שנים יפות וטובות אנחנו שוב יחד באותה מספרה שלושתנו", מספר דוד על המתנה שקיבל, מתנה העוזרת לו לסייע לאחרים.

 

  • …וההתנדבות, מאין באה?

דוד: "מאז ומתמיד התנדבנו ועשינו למען האחר אם זה בבית הקשיש בבתי חולים בבתים של קשישים בבסיסים צבאיים ומעוטי יכולת, נערים וילדים שאין ביכולתם לבקר במספרה כמו כל אחד אחר".

 

  • מי שנמצא בפייסבוק, נתקל מידי פעם בדוד מרציאנו המדלג מאישה קשישה אל אישה נכה וחוזר חלילה כדי לספר אותה ולתת לה רגעים של כיף. מה זה עושה לך?

דוד: "כשאני מבקר בבתים של מוגבלים או קשישים אני מרגיש סיפוק עצום כאילו זכיתי בפיס. אני מאמין שיש המון שעושים ונותנים בלי שכולם ידעו. קריית שמונה בורכה באנשים מיוחדים שכולם כאן בשביל כולם וזה היופי שבעיר הזאת. למשל, כשיש אירוע התנדבותי פונים אליי ואני רק מבקש מתנדבים ויש עשרות קופצים, ולא רק לספר. זה כולל קניות לנצרכים או כאלה שיש להם אירוע ואין ביכולתם לעשות לבד. יש לי חברים מיוחדים שלא שואלים שאלות הם כאן בשביל כולם. אשריי ואשרי חלקי שזכיתי להיות אחד מהחבורה הנפלאה שמעניקה ונותנת בלי לשאול שאלות".

אל דוד מרציאנו ניתן לפנות בטלפון: 0537632550 או בפייסבוק

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad