היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

הוספיס גליל עליון, ערב הגאלה השנתי עם מירי מסיקה ומיקה משה

ערב הגאלה השנתי של הוספיס גליל עליון הפך למסורת צפונית, רבים מקפידים לקחת חלק באירוע. המהווה אירוע גלילי המבוסס ברובו על תרומתם ונדיבותם של  תושבי האזור, חברות ויחידים, שרואים חשיבות בעבודת הקודש של ההוספיס למען הקהילה.

קיום הערב והרתמות הציבור מהווים אבני יסוד לקיומו של ההוספיס. באמצעות ערב הגאלה מתעצמת התודעה הציבורית בקרב קהילות הגליל והגולן אודות עשיית המוסד המיוחד ותרומתו לאזור.

ערב הגאלה יתקיים בבית העם בכפר בלום, כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים והתרומות קודש להוספיס גליל עליון. על הבמה במופע נשי סוחף, עוצמתי ומרגש, תופענה יחד הזמרת האהובה מירי מסיקה שתארח את מיקה משה, פיינליסטית בית הספר למוזיקה ובת כפר בלום.

עמותת הוספיס גליל עליון הוקמה בשנת 1994 ע"י פרופ' ננסי קרוליין ז"ל, במטרה להעניק טיפול תומך באיכות הגבוהה ביותר לחולים במחלות מסכנות חיים. גישת ההוספיס מאפשרת למטופל סביבת חיים תומכת תוך שמירה על כבוד המטופל ומשפחתו, במיוחד בשלבים האחרונים של חייו. השרות ניתן על ידי צוות מקצועי ומיומן, המסייע למטופל ולמשפחתו בהיבטים הפיזיים, הנפשיים, הרוחניים והחברתיים של ההתמודדות עם מחלה מסכנת חיים.

הציבור מוזמן להביע את תמיכתו בהוספיס גליל עליון ע"י רכישת כרטיס לערב הגאלה שיתקיים ביום שלישי, ה׳ בכסלו תשפ"ב, 9 בנובמבר.

הכרטיסים נמכרים בארבע רמות מחיר ומהווים תרומה לפעילות ההוספיס

כרטיס רגיל– 200 שקלים, כרטיס כסף 300 שקלים, כרטיס זהב 500 שקלים, פלטינה 1000 שקלים.

כרטיסים ניתן לרכוש דרך אתר תרבות גליל עליון
או באתר הוספיס גליל עליון:
https://hug.org.il/  לבירורים נא לפנות לטלפון : 050-4008865

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad