היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת חוגג 35

הכליזמרים מגיעים, ובגדול: בחודש הבא בצפת ייערך אחד הפסטיבלים הוותיקים והחשובים בישראל – פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי המתקיים זו השנה ה-35.

הפסטיבל הענק יתקיים בין התאריכים 9-11.8 ויכלול עשרות מופעי מוסיקה ייחודיים עם האומנים הגדולים בארץ ומגוון אירועי חוצות – הכול באוויר הפתוח ובכניסה חופשית לקהל הרחב.

בשנת ה-35 יכלול הפסטיבל הצפתי שלל חידושים שבראשם 'שביל הכליזמרים' – לראשונה יופעל שביל ייחודי בסמטאות העיר העתיקה הכולל הכוונה ושילוט ולאורכו ישולבו במות שונות בהן יתקיימו עשרות מופעים מדי יום ויום ונקודות עניין נוספות בהן יהיו נגנים, דוכנים, אמני רחוב, מיצגים חיים ומופעים שונים לצד הגלריות והאווירה המיוחדת של צפת. הפעילות תתקיים בשלושת ימי הפסטיבל משעות אחר הצהריים ועד השעות הקטנות של הלילה.

בשנה זו ימשיך הפסטיבל את המסורת האמנותית של השנים האחרונות עם שילוב אמני מוזיקת נשמה יהודית מהארץ והעולם לצד אמני ענק בולטים מהמוסיקה הישראלית הרחבה, בראשם כוכבים כמו נתן גושן, אמיר דדון, בניה ברבי, להקת תיסלם, עקיבא, ארז לב ארי, עידן חביב ועוד עשרות אמנים נוספים שיופיעו בבמות השונות לאורכו של 'שביל הכליזמרים' להנאת הקהל הרב.

בנוסף למופעים הרבים, בשלושת ימי הפסטיבל יתקיימו ברחבי העיר שלל פעילויות נוספות לכל המשפחה ומתחמי מוזיקה נוספים. הפסטיבל יתקיים במיתוג אירועי הקיץ של צפת "קיץ-צפתי" ותחת הכותרת "ששת ימי הפליאה" המסמלים את החיבור המיוחד של הפסטיבלים הבינלאומיים בעיר.

לדברי ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, "פסטיבל הכליזמרים הוא מסורת מיוחדת בצפת והגיע הזמן לשוב ולחגוג ובענק עם קהל עשרות אלפי המבקרים הצפויים להגיע אלינו, לבירתה העולמית של מוסיקת הנשמה היהודית. השנה צפויים לנו חידושים רבים ביניהם 'שביל הכליזמרים' הייחודי, בימה שכולה תוצרת צפתית מקומית, תכנית עשירה שמשלבת בין מופעי ענק של אמנים שישלבו ניגוני כליזמרים בהופעותיהם לבין אמנים וותיקים, עשרות מופעים, חגיגה אמיתית שמסמלת את פניה הייחודית של צפת. כולם מוזמנים לחגוג איתנו את חג הכליזמרים!".

צילום: גלעד תדהר

אולי יעניין אותך

Bottom ad