היום ה-25 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

לילך ירמיהו-לוי והצוות המנצח של 'לאומית' קריית שמונה

השבוע אנו מפנים זרקור לעבר קופת חולים לאומית, לצוות ולמנהלת הנמרצת לילך ירמיהו-לוי.

כאשר לילך החלה את עבודתה ב'לאומית' לפני כעשרים שנה כנציגת שירות, היא לא העלתה בדעתה שכעבור שני עשורים היא תעמוד בראש הסניף בקריית שמונה כמנהלת באחת התקופות המאתגרות עם מגפת הקורונה.

לילך ירמיהו לוי נשואה ואֵם לארבעה, מנצחת ביד רמה ובלב חם על עבודת הצוותים בימים שבשגרה, ועכשיו היא וחבריה מגויסים בבדיקות קורונה ומתן חיסונים במלוא המרץ.

לילך: "מאז שהמגיפה פרצה לחיינו, אנחנו מחויבים במתן שירות וטיפול מיטבי בבדיקות בשטח ייעודי מרוחק מהסניף והן במעקב אחר חולים ומאושפזים, ומאז שהחיסונים הגיעו, במן חיסונים. העבודה השוטפת והטיפול בחולים, נמשך כרגיל", מציינת לילך.

שמה של לילך כמנהלת מיוחדת מוכר ללקוחות הקופה, ובכל זאת במגיפת הקורונה צריך היה להתארגן ולצאת למתקפה נגד אויב לא מוכר וחמקמק.

לילך: "המלחמה בקורונה הייתה חדשה לכולנו, ולאחר 'הכרות' קצרה עם הנגיף, גיבשנו נהלים ויצאנו לדרך מוכנים. אנחנו עובדים סביב השעון, ככל שצריך, לדוגמה בשבת האחרונה פתחנו את מתחם החיסונים ולתת מענה לחיסון האוכלוסייה גם במהלך שישי שבת, על אף שאני מנהלת את הסניף, יחד איתי יש צוות מדהים שעובד סביב השעון ונותן את כולו ובהם: הרופאים האחיות הדוגמים, אנשי מעבדה, ונציגות שירות. אנו מקבלים תמיכה מחוזית ואזורית של מנהל המחוז, דרור אגסי ומנהלת האזור אורנית אביטל עם צוות מדהים שנותן גיבוי לכל הפעולות הנדרשות ומתן מענה רפואי בדרך למיגור מגפת הקורונה.ההצלחה האמיתית נמדדת בשביעות רצון הלקוחות כשאת מקבלת איגרת ברכה, או עוגה לכבוד השבת מלקוחה שקיבלה שירות וידעה להוקיר את עבודתנו הקשה זה סיפוק אמיתי. אני אישית מסתפקת במילה טובה של לקוחות שקיבלו את המענה הדרוש מאיתנו".

זה לא ייאמן, אולם הלקוחות אכן שולחים עוגות ומיני מתיקה וזרי פרחים כדי להביע את שביעות רצונם מלילך והצוות.

'יש תמורה עבור האגרה', הייתה סיסמת ערוץ 1, אללה ירחמו, והיא בהחלט ראויה לחבורה בקופת חולים לאומית בקריית שמונה.

מרכז רפואי קריית שמונה קיבל לפני שנה מקום ראשון ארצי במודל המשולב של הקופה וכפי שהדברים נראים היום, שנת 2020 מחכה להם עם גביע.

לסיכום, אומרת לילך: "קריית שמונה היא מרכז אזורי לחיסונים ועד כה חוסנו אלפי מבוטחי הקופה מכל האזור כולל קצרין, רמת הגולן, חצור ומושבי וקיבוצי האזור. לעניין דיגומי בדיקות הקורונה, הקופה מבצעת כל בדיקות על פי בקשת הלקוחות ובסך הכל ביצעה אלפי דיגומי קורונה עד היום. הנתונים משתנים מרגע לרגע לכן אין מספר סופי. אנו רואים בעבודתנו קודם כל שליחות והתגייסות למען אזרחי ישראל, וזה יותר משובח כאשר העבודה נעשית באהבה ובתחושה עמוקה של הזדהות", מסכמת לילך ירמיהו-לוי.

כתב: הרצל בן אשר.

אולי יעניין אותך

Bottom ad