היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

רצינו להודות לכם קוראינו היקרים על האמון ושבירת שיא הצפיה באתר

עידן הדיגיטלי, האינטרנט והרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לחזית התקשורת ומקום העיקרי בו חדשות מתחלפות בקצב שיא. בעת צרה (מצב בטחוני, וירוס שמשגע את העולם וכו') אנו הופכים להיות צרכנים להוטים של עדכונים ופיסות מידע.

עידן הקורונה מפוגג את ההתרגשות להמתנה למהדורה המרכזית, לעדכון החדשות ברדיו ובוודאי לעיתון של מחר. קצב הדברים משתנה מרגע לרגע, ואליו מתווספים פוסטים, תגובות, שיתוף שהופכים את המידע לוויראלי, בהרבה יותר מכל נגיף.

עם התפרצות הקורונה בקריית שמונה, רמת העניין עלתה לגבהים חדשים. הודעות וואטספ עם "רשימות חיסול", שחלקן אגב היו לא מדויקות, עברו ממכשיר למכשיר, מקבוצה לקבוצה וכמובן גם הדיבורים של אמת, של שקר, של לשון הרע וכו'.

עיריית קריית שמונה

עיריית קריית שמונה שעומדת בקשר רציף עם משרד הבריאות מפרסמת מידי יום מספר פוסטים בנושא הקורונה, המלווים בגרפיקה מושכת, בנושאים שונים – תמונת מצב חולי קורונה בעיר, מסלולי חולים, מיזמים קהילתיים ועדכונים על שירותים ושינויים בפתיחה וסגירה של מקומות. הפרסומים מופיעים במקביל גם באתר העירייה, אם כי לא כולם, אך עדיין קיימים תחת "חדשות ועדכונים".
את מרבית המידע המדויק חושפת העירייה בפייסבוק ואין ספק שהיא עושה עבודה טובה מאוד ומגדילה באופן תמידי את מספר העוקבים העומד כיום על 13,500.

 

אתר חדשות הגליל – News8

במציאות בה העירייה מקבלת ומדווחת באופן ראשוני את המידע, יש צורך להביא נתונים נוספים שנמצאים בין השורות, בין הפוסטים וממקורות נוספים. צוות האתר והפייסבוק של עיתון "חדשות הגליל" עובד קשה כדי להפיק מידע חשוב מהחומר גלם הקיים.
ל"חדשות הגליל" של פרופיל של העיתון בפייסבוק, ודף עסקי לאתר. מידי יום עולים מספר כתבות באתר אינטרנט – News8 ומפורסמות גם בפייסבוק.
שני צעדים יצירתיים שנעשו השבוע גרמו לשיא חדש במספר הכניסות לאתר במהלך השבוע, מאז הבחירות לראשות העיר (היו 100,000 צפיות ביומיים). הראשון, קיבוץ של כל המסלולים של כל החולים במקום אחד. הרעיון נולד כאשר אנשים לא הספיקו לעקוב אחר כל העדכונים, פספסו מידע חשוב, ולא הצליחו לשחזר מידע ישן יותר. ולכן מאז תחילת הגל השני אנחנו מפרסמים עמוד באתר בשם "מסלולי חולי הקורנה בקריית שמונה" בו המידע מתעדכן בזמן אמת, לא נמחק ומסודר ברצף כרונולוגי מסודר ונוח.
הרעיון השני. בשבוע הקודם בו התבשרנו על כמעט 40 חולים חדשים תוך מספר ימים החלו לרוץ שמועות על חולים. מספר לא מבוטל של חולים, החליטו להיחשף ביוזמתם, והעלו פוסטים בהם הם מבקשים לידע את החברים, ולבקש מהסובבים אותם לעבוד לפי ההנחיות. צוות האתר של "חדשות הגליל" עקב אחרי כל הפוסטים והביא צילומי מסך של כולם, וקיבץ אותם בדף אחד, כך שגם אם אינכם חברים שלהם, או לא ידעתם על מצבם, תוכלו כעת לדעת שהם ביקשו להיחשף, צעד אמיץ ונדרש לכל הדעות. במקרה הזה המחמאות והתודות לחולים ולעיתון לא הפסיקו להגיע. לכתבה הזאת בלבד היו מעל 10,000 צפיות.
בנוסף לכל אלה, האתר שלנו משך עוד ועוד גולשים שנהנו מעדכונים און ליין, כתבות, ארכיון עשיר (יש לנו מעל 450 גיליונות מהעבר בעיתון), וגם כניסות רבות לגיליון המודפס שלנו, בו הגולשים רואים את העיתון בצורה דיגיטלית, נוחה ופשוטה, כך שגם הגולשים נהנים וגם הפרסומים זוכים לחשיפה מחודשת ללא הפסקה.

מתחילת החודש נספרו כ-40,000 צפיות באתר של מעל 16,500 גולשים. נתון נוסף ומפתיע מאוד מהחודש האחרון הוא יחס הכניסה של המובייל מול המחשב השולחני העומד על כ-92.7% מהמובייל (פלאפון), 6.7% מהמחשב השולחני (PC), וכ-0.6% מהטאבלט.

ושוב תודה, צוות "חדשות הגליל".

נתוני האתר מהשבוע האחרון, עפ"י גוגל האנליטיקס
הגדלה לחצו על התמונה

לצפייה לחצו על התמונה

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad