היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

עובדי 'פרי הגליל' יאכלו תפוח עם מרור, במקום דבש

כך אומר מוטי חזיזה, יו"ר וועד העובדים במפעל פרי הגליל בחצור לאחר שהמפעל נקלע למשבר עקב האטה משמעותית במכירות. יו"ר ועד העובדים מוטי חזיזה, נשמע מתוסכל מהסיטואציה, ואומר בכאב לב שהוא לא יודע כיצד לנהוג במשבר הנוכחי. חזיזה, לחם כארי במשברים הקודמים ותרם בהתנהלותו לפתרון הגיוני של המשברים הקודמים.

חזיזה: "יש משבר כואב. הפעם בניגוד לעבר, קשה לי לבוא בטענות רק להנהלה. מי שאחראי למצב הגענו בצורה הגדולה זה הקורונה. המכירות ירדו בצורה משמעותית, מלונות לא עובדים ועוד עסקים להם אנו מספקים תוצרת. ההנהלה רוצה לפטר או הוציא לחל"ת  בין 70 ל-100 עובדים. הלב נקרע לראות עובדים מסורים שלפני ראש השנה יאכלו תפוח במרור, במקום בדבש.

אני פונה נואשת לשר הכלכלה, איש שמכיר את כאבו של הפועל, תזרוק לנו חבל הצלה. תעשה משהו, עמיר פרץ, הפועלים ישלמו מחיר יקרה", אומר חזיזה יו"ר ועד העובדים ב'פרי הגליל'.

יו"ר מרחב גליל עליון בהסתדרות הכללית יונה פרטוק נרתם כולו על-מנת לשמור על העובדים מפני פיטורים בכל מפעלי האזור ומחפש דרכים להימנע מסכסוכי עבודה ושביתות. בשיחה שהתקיימה בין יו"ר המרחב לוועד עובדי המפעל, הודיע פרטוק כי כוונת הנהלת המפעל לפטר עשרות עובדים ערב ראש השנה לא תעבור בשתיקה וההסתדרות מוכנה להכריז סכסוך עבודה ובמקרה הצורך אף להשבית את המפעל. "לא אתן להפוך את העובדים המסורים במפעל פרי הגליל לבני ערובה בכל פעם שהנהלת המפעל תיקלע למבוי סתום אל מול משרדי הממשלה" אמר יונה פרטוק והוסיף כי הוא מצפה מהנהלת המפעל ומשרדי האוצר והכלכלה למצוא פתרון למשבר ולא ההסתדרות תנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה בכדי לשמור על פרנסתם של העובדים ערב החג.

לטענת הנהלת מפעל פרי הגליל, הם לא נקלעו למשבר פיננסי והצעדים שבכוונתם לנקוט נועדו למנוע משבר עתידי.

אולי יעניין אותך

Bottom ad