היום ה-30 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

אירוח שבת חתן בקרית שמונה. מחפשים מקום לינה?

שבת חתן הגיעה ואתם מחפשים מקום לינה למשפחה ? 

חוגגים שבת חתן?! מזל טוב !
מחפשים מקום לינה שיכיל את כל המשפחה ? 

יצאנו לבדוק עבורכם את "הבית ברחוב הרמב"ם" הוילה שתענה על הצורך שלכם בשבת חתן מופלאה.  

את אריה אקרמן, בעלי הוילה, המוכר בעיקר כמי שהיה הבעלים של פיצה נאפולי כשני עשורים, פגשנו לכוס קפה במתחם הנופש החדש שלו על מנת לשמוע ולראות במו עינינו מה הוביל אותו לרעיון מתחם הנופש.

"אז איך הגעת לרעיון להקים מרחב אירוח?"

הקושי מהחוויה האישית שלי כנופש, הוביל אותי להקים את המתחם. לקחתי את כל האתגרים העומדים בפני משפחה שומרת כשרות שיוצאת לנופש ופתרתי אותם במתחם האירוח שלי בצורה יצירתית ואופטימלית.

זה התחיל מכך שמלון עבור המשפחה שלי מצריכה ממני לשכור ב"ה שלושה חדרים לפחות, מה שמייקר באופן משמעותי את החופשה. מה גם שהמולת חדר האוכל מפריעה לי, אני אוהב לאכול בשקט ובנחת וכמי שחי בעיר שזורם בה נחל צח, היה לי קשה עם הבריכה המוכלרת. בנוסף, כשניסינו ללכת לוילה כמה משפחות יחד- רק זוג אחד זכה לקבל 'סוויטה מפנקת' וכל שאר הזוגות נאלצו לוותר על מקלחת פרטית.

לכן התחלנו לשבור פה קירות ולבנות לכל סוויטה מקלחת צמודה למען הפרטיות והצניעות. בנינו עוד 3 חדרי שירותים כדי למנוע "פקק" למקלחת לפני שבת. שברנו את חדר האוכל הישן ובמקומו בנינו חדר אוכל ענק עם שולחן שמספיק לכל הסועדים יחד כשלצידו כיור לנטילת ידיים. 

עצם זה שניתן לארח כמה משפחות יחד כבר פתרנו שני אתגרים: האחד- הוזלנו את עלות האירוח והשני- זה מגבש. מצד אחד לכל זוג יש את הפרטיות והשקט שלו ומצד שני החללים הציבוריים מרווחים ויוצרים מרחב למפגש וגיבוש משפחתי.

איפה נמצאת הוילה? 

מרחב האירוח נמצא ברחוב הרמב"ם בקרית שמונה, על גדת נחל עין זהב, במרכז העיר, במרחק הליכה קצר מבתי כנסת רבים (חלקת יואב, הבן איש חי, יד לבנים, יוסף הצדיק ועוד…) 

למי זה מיועד? 

הוילה עוצבה ותוכננה בקפידה על מנת לתת מענה אופטימלי למספר משפחות אשר מגיעות לנופש/שבת חתן והיא יכולה להכיל עד 28 איש ברמת אירוח גבוהה ומוקפדת, כשלכל זוג יש סוויטת הורים פרטית מפנקת ושקטה עם מקלחת ושירותים צמודים למענה על פרטיות וצניעות מירביים. כמובן שגם לשאר החדרים יש מספר מקלחות ושירותים (סך הכל שש מקלחות ושירותים בוילה עצמה)

מה הוילה מציעה?

במרחב הפרטי תמצאו שלושה חדרי הורים עם מקלחות ושירותים צמודים, שני חדרים עם חמש מיטות (קומותיים), שני חדרים עם ארבע מיטות (קומותיים) ושלושה חדרי רחצה נוספים. סך הכל בוילה יש עשרים וארבע מיטות ובצמוד לה צימר ובו חדר שינה זוגי נוסף, פלוס מיטה נפתחת לשניים. חדרי ההורים מאובזרים במיטות יהודיות ובמזרוני מלונות הבוטיק של עמינח, מצעים רכים ומפנקים שיעניקו לכם שינה נעימה ועריבה.

במרחב הציבורי תהנו מסלון ענק עם ספות מפנקות, מטבח רחב ידיים עם כיורים מופרדים, תנור בשרי וחלבי וכלי מטבח כשרים (בשרי וחלבי), פלטות חימום ומיחם ענק, שולחן אוכל מעץ מלא ל 18 סועדים (כשניתן להוסיף עוד מקומות).

במרחב בחוץ תהנו מחצר רחבת ידיים, מטבח חוץ עם בר ומקרר מאובזר כדי לעשות "על האש" בכיף!!! בריכה מגודרת עם שער שניתן לנעול לבטיחות ילדכם ולשקט הנפשי שלכם, ג'קוזי ספא ענק ומפנק, שולחן פינג פונג, ושלל פינות ישיבה אינטימיות ברחבי הוילה והחצר.

הא, אין טלוויזיות, אנחנו מאמינים שנופש זה זמן ליהנות מהדבר היפה ביותר בעולם: המשפחה שלכם, היינו לוקחים מכם גם את הפלאפונים אבל לא הגזמנו..

ועוד דבר חשוב- הוילה נגישה ב100% ומותאמת לכסאות גלגלים הן בחדר שינה מונגש ובצמוד לו שירותים נגישים ומתאימים והן מבחינת החוץ כאשר לכל מקום ניתן להגיע עם כיסא גלגלים, יש רמפות וחניה צמודה לנכים.

מה יש באזור?

ההפתעה הגדולה היא שמלבד הבריכה הצלולה הוילה נמצאת 150 מטר מנחל עין זהב שזורמים בו מים צלולים וזכים שעד לפני כמה שנים מילאו במים אלו בקבוקים של מים מינרלים ויש מקום מקסים לשבת על גדת הנחל, ובמרחק 5 דקות הליכה ישנו מעיין- "המעיין הכורדי" בריכת נביעה כיפית וצלולה באמצע עיר, לא יאומן! פארק עין זהב נמצא גם קרוב ובו מתקנים, חורשה, שולחנות קקל ו… מים זורמים.

אבל אתם יודעים מה? ראינו כבר וילות נקיות ומעוצבות. ראינו בריכות ונחלים, ים ואגמים ואולי מה שבאמת גורם לאירוח בבית ברחוב הרמב"ם להיות שונה הוא הבעלים-המארח.

אריה אקרמן הבעלים גר ממש צמוד וכל בקשה (כמו: אפשר להציע מיטה נוספת, הבן הפתיע מהצבא…, אפשר להחליף מצעים לילד… איך מדליקים את המזגן?) נענית תוך שניה בסבר פנים משגע ובשמחה! כי איך אריה אומר:  "אני רוצה להיות כמו אברהם אבינו, לרוץ למען האורחים שלי…"


ליצירת קשר:
טלפון: 052-6688545
ווטסאפ: https://wa.me/message/2XM6QMQ7IYGJI1
אתר: הבית ברחוב הרמב"ם
לקריאת ביקרורת:  https://bit.ly/3vkRD7w