היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

אות יקיר העיר לשר האוצר משה כחלון

את ההחלטה להעניק לשר כחלון את אות יקיר העיר קיבלה מועצת העיר לפני מספר חודשים. בטקס מרגש ולעיני כ-11,000 איש העניקו ראש העיר וחברי מועצת העיר את אות יקיר העיר קריית שמונה לשר האוצר. יחד עם השר עלתה לבמה חברת הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון.

בתעודת הכבוד שהעניק ראש העיר לשר משה כחלון נכתב בין השאר: "משה כחלון סימן את קריית שמונה כחוד החנית של העשייה החברתית בפריפריה. במסגרת תפקידיו הרבים בשירות הציבורי הקצה משאבים ותקציבים רבים לפיתוח ושדרוג תחומים שונים ומגוונים בקריית שמונה ובגליל.

אין ספק שההשקעה והראייה המקצועית והמערכתית של משה כחלון משפיעים ומשפרים את איכות החיים בקריית שמונה.

בעיר מורגשת תנופת עשייה וחדוות יצירה במערכות מרכזיות לרווחת ולטובת תושבי העיר.

בין השאר סייע מר כחלון בהקמת שכונת יובלים  בקריית שמונה, בהמשך פעילות משרדים ממשלתיים בעיר, בהקצאת תקציבים רבים לפיתוח העיר, בשדרוג אצטדיון הכדורגל העירוני, בשמירת העדיפות בהנחה מס לתושבי קריית שמונה, ועוד פרויקטים רבים לרווחת תושבי קריית שמונה.

על כל אלה החליטה מועצת העיר קריית שמונה להעניק למשה כחלון

ביום העצמאות ה-69 למדינת ישראל את אות יקיר העיר קריית שמונה, לתפארת קריית שמונה ומדינת ישראל".

ראש העיר אמר במהלך הטקס: "בחודשים האחרונים העליתי בפני שר האוצר כחלון ובפני חברת הכנסת שלנו יפעת שאשא ביטון את בעיית חדר המיון בקריית שמונה ואני שמח שזכיתי לאוזן קשבת ואנחנו על סף פתרון הבעיה לטובת תושבי קריית שמונה והצפון".

חתן השמחה השר משה כחלון התרגש מהמעמד ואמר: "הייתי בהרבה אירועים ברחבי המדינה, אבל אירוע כל כך מושקע ומרגש כמו האירוע בו אנו נמצאים היום, לא ראיתי הרבה זמן. אני תמיד אוהב להגיע לקריית שמונה. יש כאן אנשים מדהימים, יש כאן ראש עיר והנהגה מצוינת. אמשיך לעשות הכל לחזק את העיר ותושביה".

 

צילום: דוברות והסברה עיריית קריית שמונה.

אולי יעניין אותך

Bottom ad