היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

באופן זמני: שלושה מתחמי חנייה נוספים במרכז העיר ללא תשלום

בישיבת מועצת העיר שהתקיימה השבוע, קיבלו חברי המועצה דיווח לגבי קצב יישום רשות החניה והתקדמות העבודות במרכז הכיכרות.

היות ורשות החניה והתשתיות הנבנות קשורות זו בזו, קיבלו חברי המועצה עדכון באשר לעדכון העבודות. דווח על ידי מנהל רשות החניה ראובן סולטני כי שטחי חניה נוספים הוכשרו לציבור, הועתקו מדחנים לאזורים בהם קיימת אכיפה בכדי להקל על הנהגים והוחלט לקבל את המלצת וועדת מלול בראשות חבר מועצת העיר יורם מלול ולהוסיף אזורי חניה פתורים מתשלום, באופן זמני, ככל שהעבודות יתקדמו.

בישיבה התקבלה הצעתו של מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון להמשיך וליישם את תוכנית החניה ובעוד כשלושה חודשים ייערך דיון על בסיס הנתונים החדשים שיונחו בפני חברי מועצת העיר.

מנכ"ל העירייה והיועץ המשפטי עדכנו את חברי המועצה כי הוצאו מכתבי התראה לבעלי עסקים שהשתלטו על שטח ציבורי והפכו את החניה במקום לחניה פרטית. אם תוך שבועיים מיום קבלת מכתבי ההתראה בעלי העסקים לא יחזירו את המצב לקדמותו, העירייה תאכוף את החוק ותחזיר את המצב לקדמותו. "ברור שכל ההוצאות הכספיות בנושא יושתו על בעלי העסקים", נמסר מהעירייה.

חבר מועצת העיר יורם מלול: "הכי פופוליסטי זה להתנגד לרשות החניה. אבל אני עושה מה שנכון. אני לא רוצה להיות פופוליסט ולכן המסקנות וההחלטות של הוועדה שהגשנו לראש העיר ולמועצת העיר משרתות הן את התושבים, הן את בעלי העסקים והכי חשוב, עושות סדר בעיר", אמר חבר המועצה מלול.

בנוסף אישרו חברי המועצה רשימה גדולה של תב"רים לביצוע פרויקטים רבים ברחבי העיר.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad