היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בעוד חצי שעה יחל המשחק מול בית"ר

 

קריית שמונה תצא מחר למשחק חוץ שינעל את הסיבוב הראשון של העונה, חניכיו של בן שמעון יסעו את כל הדרך לבירה למפגש מאתגר מול בית"ר ירושלים.

אם לומר את האמת זה לא סוד שהקבוצה של אורי מלמיליאן לא מספקת את הסחורה שמצפים ממנה. למרות כל הכישרונות הרבים שמצויים אצל הצהובים שחורים, הם כבר לא אימתניים כמו בעבר. יכולת ירודה של שחקנים המרכזיים, זרים שמזלזלים, כוכבים על הספסל, קשיים פנימיים, קהל שחלקו מסוכסך עם ההנהלה, בעיות תקציב תמידיות כל אלו ועוד… הביאו את בית"ר למקום ה-12 בטבלה עם 15 נקודות בלבד.

לפני ארבעה מחזורים עוד היה נראה שהכל אבוד, אך בירושלים התחילו להפנים שאם לא יתעוררו הם ילחמו על הירידה, והשינוי לא איחר להגיע. הצעירים התאמצו יותר, נלחמו בשיניים על כל כדור, ברוכיאן ובן שושן התחילו להראות ניצוצות של הכישרון שטמון בהם, עידן טל הזכיר לנו מה הוא שווה, לאריאל הרוש חזר הביטחון בשער, וכמובן השם העכשווי הלוהט של הליגה חן עזריאל, חלוץ אחד צעיר ומבטיח שמשך את כל הקבוצה קדימה עם שישה שערים בשלושה משחקים, נתון מדהים לכל הדיעות. (האחרון שהבקיע שיישיה בשלושה משחקים במדים הצהובים היה לא אחר מאלי אוחנה).  בית"ר נתנה תקווה חדשה לאוהדים ותחושה שהיא חוזרת לעצמה כשהיא שמה את התקופה הקשה מאחוריה ומוכיחה שאי אפשר להספיד אותה כל כך בקלות.

במחזור האחרון הפסידה בית"ר להפועל עכו שהייתה ללא ספק הרבה יותר טובה ממנה בתוצאה 3:0, ההפסד הוציא את הרוח מהמפרשים לחניכיו של אורי מלמיליאן, בשבת הם יודעים הקבוצה שלהם חייבת להשיג תוצאה טובה, פחות מניצחון והלחץ האטומי שיש במועדון ילך ויתגבר, המשחק מול קריית שמונה יגיד האם המשחק מול עכו היה נפילה קטנה והקבוצה תמשיך לעלות על דרך המלך או שכדור השלג של ההפסדים יחזור על עצמו בשנית. דבר אחד בטוח הפסד נוסף וינואר בעיר הבירה יהיה חודש מעניין במיוחד עם לא מעט שחרורים ובלגאן.

מנגד מגיעה קריית שמונה למשחק עם הרבה פחות לחץ, חניכיו של בן שמעון נמצאים במקום השלישי בטבלת הליגה. אומנם גם הכחולים מגיעים לאחר הפסד מתסכל למכבי חיפה אך הבדלי הלחץ בין שתי הקבוצות הם שמיים וארץ. בקרית שמונה אומנם יצאו מאוכזבים מההפסד אבל הם לגמרי כבר עם הפנים קדימה. במהלך השבוע לקראת המשחק דאג בן שמעון לעבוד באימונים עם שחקניו על הנתונים שטעוני שיפור ביכולת של הקבוצה כשהוא רוצה לנעול את הסיבוב הראשון עם ניצחון ולצאת לפגרה בראש שקט. מהצד המקצועי המגן אורי שטרית יחזור ככל הנראה להרכב הראשון לאחר שנעדר מהמשחק מול מכבי חיפה בשל שפעת. לעומתו שחקן אחר שבספק למשחק הוא החלוץ ברק בדש שסובל מדלקת חריפה בצוואר יחד עם שפעת כשבקבוצה מקווים שהוא יצליח להתאושש ולהתחזק לפני המשחק.

 

מעבר לכך המפגש בין השתיים ייתקיים ללא קהל בעקבות העונש שבית"ר ספגה מבית הדין של ההתאחדות לאחר התנהגות לא הולמת של אוהדיה, כמה חבל שדווקא משחק כל כך מעניין ומסקרן יאבד לא מעט מהטעם שלו כשהיציעים יהיו ריקים מאוהדים, כי לא זאת הדרך.

 

המגן אלעד גבאי מתכונן לקראת המשחק ואמר לעיתון חדשות: "טדי הוא מגרש מאד קשה, כמו רוב המגרשים בליגה הזו. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הכי טובה שיש למשחק מבחינה מקצועית ומנטאלית".

 

גבאי התייחס גם לעובדה שבית"ר במגמת השתפרות במחזורים האחרונים: "זה נכון שבבית"ר לא התחילו את העונה בצורה הכי טובה, אבל הם בתקופה לא רעה עכשיו וניצחו שלושה משחקים מתוך הארבעה מחזורים האחרונים ככה שאסור לנו לחשוב לרגע שיהיה לנו יתרון מסוים. אסור לנו להקל ראש, נמשיך לעבוד קשה ונדבר רק במגרש".

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad