היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בקיץ הזה תלבשו ירוק…

שמעון אבוחצירא חלוצה המצוין של קריית שמונה נמצא קרוב מתמיד לסיכום במכבי חיפה.  הירוקים קיימו פגישה נוספת עם החלוץ  שהגיע לפגישה מלווה בסוכנו, עו"ד יוסי גייר. הפגישה נערכה במשרדו של פרקליט המועדון, עו"ד אודי שוכטוביץ, ובסיומה נותרו פערים קטנים בלבד בין הצדדים ונראה שאבוחצירא מתקרב לקבוצה. כרגע הפער עומד על 40 אלף דולר ולא מן הנמנע כי כבר בתחילת השבוע הצדדים יצליחו לגשר על הפערים.

אבוחצירא יהיה השחקן השני מקריית שמונה שיעשה את הדרך למכבי חיפה לאחר עזיבתו גם של אלעד גבאי לקבוצה של אריק בנאדו. השחקן המוכשר היה חלק בלתי נפרד מהקבוצה הצפונית ובורג משמעותי בכל אחת מהעונות בהן שיחק, אבוחצירא הוביל את קריית שמונה לאליפות היסטורית, לזכייה בגביעי טוטו ולגמר גביע המדינה. בנוסף בשלוש שנים האחרונות החלוץ סיים כמלך השערים של הקבוצה, סגן מלך שערי הליגה וזומן לראשונה לנבחרת ישראל.

החלוץ המצוין החל את דרכו במחלקת הנוער של בית"ר, את הקריירה המקצועית בהפועל כפרס סבא, ובתחילת 2005/6 עבר להפועל פתח תקווה. 

בתחילת דרכו בפתח תקווה הוא לא התבלט, אך בעונת 2008/2009 הצליח להשתלב בהרכב הפותח ולכבוש תשעה שערים בעשרת המחזורים הראשונים. עד סוף העונה כבש 14 שערים והיה מלך השערים של ליגת העל בצוותא עם ברק יצחקי ואלירן עטר. במאי 2009 עבר השחקן לשחק מעבר לים כשהצטרף לקבוצת לאריסה היוונית.

בינואר 2011 אבו חצירא שב לארץ וחתם בעירוני קריית שמונה, לאחר חצי עונה מוצלחת, בה כבש 7 שערים והגיע עם הקבוצה עד חצי גמר גביע המדינה, חתם לשלוש שנים נוספות בקבוצה. בדצמבר 2011, האריך אבוחצירא את חוזהו בעירוני קריית שמונה לארבע שנים. בסוף אותה עונה זכה עם קבוצתו באליפות הראשונה בתולדותיה, וסיים כמלך השערים של הקבוצה עם 13 שערים.

בעונת 2012/2013 השתתף אבוחצירא במשחקי הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות והעפיל עמה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אז כבש צמד במשחק מול אולימפיק ליוןושער מול ספרטה פראג. בעונה זו היה סגן מלך השערים של ליגת העל עם 15 שערים, כולל רביעייה מול הפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. בנוסף העפיל עם הקבוצה לגמר גביע המדינה, וכבש את שער היתרון מול הפועל רמת גן, אך לבסוף כידוע הפסידה קריית שמונה בבעיטות הכרעה.

ב-16 באוקטובר 2012 ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ישראל, כשנכנס כמחליף במשחק מול נבחרת לוקסמבורג במסגרת מוקדמות מונדיאל 2014. ב-2 ביוני 2013 כבש את שער הבכורה שלו בנבחרת, במשחק ידידות מול נבחרת הונדורס.

 

###

מעבר לכך קריית שמונה ממשיכה בניסיונות לעבות את הסגל שלה לעונה הבאה, לאחר עזיבתו של החלוץ שמעון אבוחצירא במועדון הצפוני ינסו לצרף את רועי דיין, החלוץ בן ה-29 שיחק בעונה שחלפה בבירשחוט הבלגית.

יחד עם זאת הכחולים עדיין מעוניינים בשלומי אזולאי, חלוצה של מכבי חיפה ששיחק בעבר כבר בקריית שמונה, נראה כי אזולאי מעוניין לשוב לצפון ובסביבתו של החלוץ אמרו כי הוא ישמח לשוב לקבוצה של בכר, נראה, בין שני הצדדים יש מגמה חיובית לחזור ולשתף פעולה כשגם לא נראה כי יעקב שחר יערים קשיים על העסקה שצפויה להתפתח בימים הקרובים.

לאחר עזיבתו של שוער הקבוצה דני עמוס שאומנם עדיין לא מצא קבוצה אך בכל זאת לא ימשיך בקריית שמונה במועדון נערכים לצירופו של שוער נוסף, אומנם איתמר ניצן כבר קיבל את ההודעה שימשיך בין הקורות וכי במועדון מעוניינים לראות אותו לובש את אפודת השוער הראשון, אך בכר החליט כי הוא מעוניין שלצדו של ניצן יהיה שוער נוסף שיתחרה על ההרכב בכדי ליצור תחרות ויכולת יותר טובה באחת עמדות המפתח של הקבוצה.

המועמדים להצטרפות עמדת השוער לצידו של ניצן הינם גיא חיימוב ובוריס קליימן. חיימוב כבר שיחק במדי קריית שמונה בעונה שנחשבת לעונת הפריצה שלו שהובילה לחזרתו למכבי תל אביב ואשתקד הציג עונה מוצלחת במדי א.א.ק לרנקה. המועמד השני הוא בוריס קליימן שלא נמצא בתוכניות של הפועל תל אביב ובמועדון רואים בו פוטנציאל רב ומעוניינים לצרפו. בימים הקרובים יפתחו במועדון בשיחות ראשוניות עם השניים במטרה ללמוד על העלויות ועל האפשרות לצרפם.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad