היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בשורה לתושבי העיר. לאחר שנים של דיונים: הופקדה תוכנית רובע יובלים

ראש העיר רואה חשיבות גדולה בהקמת השכונה החדשה לפיתוחה של קריית שמונה ומתן אפשרויות לצעירי העיר והאזור להקים בית איכותי בקריית שמונה. שכונת יובלים שתקום למרגלות כפר יובל על שטח חקלאי כיום, תכיל 917 יחידות דיור, מהם 60% בבנייה צמודת קרקע והשאר בבנייה רוויה. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור.

לאחר שנים של המתנה וציפייה הופקדה בתחילת השבוע תוכנית רובע יובלים בקריית שמונה.

משמעות ההחלטה: בעוד כחודשיים יחלו עבודות פיתוח השכונה. שיווק השכונה יתבצע בד בבד עם התקדמות עבודות הפיתוח של השכונה במהלך שנת 2013.

שכונת יובלים שתקום למרגלות כפר יובל על שטח חקלאי כיום, תכיל  917 יחידות דיור, מהם 60% בבנייה צמודת קרקע ו-40% בבנייה רוויה. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור.

כאמור, התוכנית אושרה על ידי וועדות התיכנון המחוזיות, הארציות והמקומיות, זאת לאחר ששנים ניסו משרד הבינוי והשיכון והמינהל לקדם את התוכנית ונתקלו בקשיים מול מע"צ וגופים אחרים.

בפני הוועדות הוצגה התוכנית במלואה לרבות ההתייחסות לחיבור השכונה לכבישים אזוריים וארציים (כביש 90). בפני הוועדה הארצית הושגו השגות של גופים רבים ובכללם של משרדים ממשלתיים שונים אולם בסופו של התהליך הצליחו ראש העיר ניסים מלכה, מהנדס העירייה שוקי בנדלק ואנשי הרשות לשכנע את כולם בחשיבות השכונה להמשך פיתוחה והתפתחותה של קריית שמונה והתוכנית אושרה באופן סופי והופקדה בתחילת השבוע.

ראש העיר ניסים מלכה הביע סיפוק רב שלאחר שנים של מאמץ אפשר לבשר כי בקרוב ניתן יהיה לשווק מגרשים לצעירי המקום. "אני רואה חשיבות גדולה בהקמת השכונה החדשה לפיתוחה של קריית שמונה ומתן אפשרויות לצעירי העיר והאזור להקים בית איכותי בקריית שמונה", אמר ראש העיר.

ראש העיר הוסיף: "בימים האחרונים תושבי העיר מקבלים בשורות טובות. המתנ"סים נפתחים, שכונת יובלים אושרה ועבודות פיתוח רבות בעיר על סף סיום. לשמחתי הזרעים ששתלנו לפני שנים לא רבות מצמיחים לנו פירות מהם ייהנו כל תושבי העיר".

כאמור, שכונת יובלים שתקום למרגלות כפר יובל על שטח חקלאי כיום, תכיל 917 יחידות דיור. סביב השכונה יוקמו פארקים ומוסדות ציבור. גובה הבנייה הרוויה לא יעלה על מבנה בן 3 קומות בו ישולבו דירות גן ודירות גג.

מעיריית קריית שמונה נמסר כי נחל עיון העובר בשכונה המתוכננת יפותח ויעוצב לפארק טבעי שכונתי ואזורי.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad