היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בשורה: Mérieux NutriSciences ממקמת שלוחה ב"מיגל"

חברת Mérieux NutriSciences הינה מובילה עולמית בתחום מזון מרפא ובטיחות המזון. החברה פעילה מזה חמישים שנה בתחום בדיקות המזון, פועלת בעשרים מדינות באמצעות 80 מעבדות ומעסיקה למעלה מ-5500 עובדים ברחבי העולם. החברה ממשיכה בהתרחבותה על ידי השקעות הולכות וגדלות בשווקים אטרקטיביים בעלי  צמיחה מהירה.

מעבדת השירותים של מכון המחקר מיגל צמחה כחטיבה של מיגל מכון למחקר מדעי בגליל, של החברה לפיתוח הגליל, כמכון מחקר יישומי בין תחומי שמטרתו לקדם את הפיתוח התעשייתי, כלכלי ואקדמי של הגליל. מעבדות מילודע-מיגל נחשבות למובילות בתחומן בישראל ומציעות מגוון מלא של בדיקות מיקרוביאליות וכימיות בעיקר בתחומי המזון, איכות הסביבה ואביזרים רפואיים. שני אתרי מעבדות מילודע-מיגל ממוקמים בקריית שמונה וצפונית לחיפה. Mérieux NutriSciences  צופה פוטנציאל לשיתופי פעולה עתידיים נוספים עם מכון המחקר מיגל, בקידום פעילותה המדעית והמחקרית החדשנית.

אבישי לוי, מנכ"ל מיגל מכון למחקר מדעי בגליל ברך על הרכישה ואמר : "נוכחותה של חברת  Mérieux NutriSciences באתר מכון המחקר מיגל בקריית שמונה הינה שלב חשוב לקראת הקמתו של מרכז חקלאי ביו-רפואי המתמחה בתזונה מתקדמת מבוססת מחקר. Mérieux NutriSciences הוא ארגון ייחודי, התרבות שלהם בקידום מחקר יישומי והניסיון שלהם ברגולציה של בטיחות מזון חופפים לפעילויות ולתוכניות של מיגל מכון מחקר מדעי בגליל ואנו מקווים שבקרוב נרחיב את גבולות שיתוף הפעולה לכיוון מטרות אלה" אומר אבישי לוי.

עוד ציין לוי, כי זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של קריית שמונה בה חברה בינלאומית מגיעה פיזית לעיר ובוחרת בה כמקום מושבה בישראל. "בזכות עבודה קשה של יו"ר מילודע-מיגל עומר הררי, שיזם וניהל בשנה האחרונה את המשא ומתן עם החברה הרוכשת, הנהלת מעבדות מילודע-מיגל והתאגידים האזוריים בגליל העליון ובגליל המערבי- החברה לפיתוח הגליל ומילואות שדחפו וקידמו, נחתמה עסקה היסטורית עם חברת ענק בינלאומית, הסוללת את הדרך להתפתחות עתידית ובעלת פוטנציאל אדיר להוות אבן פינה להקמה של פארק מדע ותעשייה בתחום מזון המרפא ה'אגרו-ביומדיקל'. זו בשורה אמיתית לקרית שמונה ולאזור כולו" אומר לוי.

 

פיליפ סאנס, נשיא ומנכ"ל Mérieux NutriSciences אמר: "הרכישה מאפשרת לנו כניסה לתחום המתפתח של בדיקות המעבדה בישראל ומאפשרת באותה עת למעבדות מילודע ומיגל גישה לכל היכולות של רשת המעבדות העולמית של Mérieux NutriSciences. זו הזדמנות מצויינת לשני הצדדים".

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad