היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

בתום פגישה בין ראש העיר והשר ארדן: לשפות את הרשות על הוצאות שכר הפנסיה

ראש העיר הרב ניסים מלכה נפגש השבוע עם שר הפנים גלעד ארדן וזאת בהמשך לפגישות העבודה בין הפקידות הבכירה של עיריית קריית שמונה לבין הפקידות הבכירה של משרד הפנים שנערכו מספר פעמים בשנה האחרונה במטרה לאשר את תוכנית ההבראה לרשות.

אנשי משרד הפנים חלקו שבחים לניהול האחראי של העירייה וראש העיר הרב ניסים מלכה והגיעו למסקנה ברורה כי שום תוכנית הבראה לא תצליח אם הרשות המקומית לא תקבל שיפוי להוצאות שכר הפנסיה ברשות שמגיעים לכדי 21 מיליון שקלים בשנה, מתוך תקציב הרשות שיעמוד על כ-150 מיליון שקלים בשנת 2015.

"עיריית קריית שמונה עשתה את כל מה שהתחייבה מולנו והיא מתנהלת כיום באחריות ומקצועיות", אמרו בכירי משרד הפנים והוסיפו: "כדי להצליח בתוכנית ההבראה החדשה משרדי האוצר והפנים יהיו חייבים לשפות את הרשות בהוצאות שכר הפנסיה ואז העירייה תוכל להיות מאוזנת".

שר הפנים ואנשיו בודקים כעת האם ניתן לשפות את העירייה בנושא שכר הפנסיה כבר במהלך שנת התקציב 2015 או שיעשו את המהלך המתבקש שזוכה לגיבוי מכל צמרת משרד הפנים, מייד לאחר הבחירות הכלליות לכנסת.

ראש העיר: "יצאתי מהפגישה מאוד מעודד. אני שמח שגם במשרד הפנים הבינו את מה שניסינו להסביר להם תקופה ארוכה. שמחתי לשמוע את צמרת משרד הפנים אומרת בצורה גלויה וברורה כי עיריית קריית שמונה מתנהלת בצורה אחראית ועניינית. אמירות כאלה חשובות מאוד ואני משוכנע כי לאור הדברים שנאמרו בישיבה הפתרונות יגיעו במהרה".

 

עוד אמרו בעירייה שהם שמחים שמשרד הפנים גילה סוף סוף שהבעיה בקיצוצים לא הוגנים של תקציבים במהלך השנים, מבלי שנתקבלו חלופות ראויות כמו מענקי איזון להן זכאית הרשות בדין.

אולי יעניין אותך

Bottom ad