היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

גרעין ש"ש 'צמרת' בקריית שמונה

גרעין צמרת מבית המועצה הציונית בישראל מונה שש קבוצות נוספות של ש"ש הפעילים ברחבי הארץ. בני הנוער יפעלו בבית הספר הגדול בעיר דנצינגר וכן בבית הספר ברנקו וייס, אחר הצהריים הש"ש מתנדבים במרכז ווליום, מד"צים, מועצת נוער והפוך על הפוך.

גרעין צמרת מבית המועצה הציונית בישראל הוקם לראשונה בשנת 2007, עם הקמתה של  קבוצה מעורבת של דתיים וחילונים בעיר צפת.

ייחודיות הקבוצות טמון במרקם החברתי כאשר מורכבות מבנים ובנות, דתיים וחילונים, מהמרכז והפריפריה, ערים ישובים ואף קיבוצים אשר דוחים את שירותם הצבאי ומקדישים שנה לעשייה בקהילה.

מטרת גרעין צמרת בראש ובראשונה היא עשייה ציונית התנדבותית של בני נוער דתיים וחילונים, תוך שקיפות לשיתוף פעולה וקיום אורח חיים משותפים של שני המגזרים. מטרה נוספת היא בבחינת חיזוק הנוער מבחינה לימודית, ערכית ואישית באמצעות תמיכה במערכת החינוך הפורמאלית והבלתי פורמאלית בערים בהן פועלות הקבוצות, לצד ליווי אישי של בני נוער ויצירת מסגרות פעילות עבורם בשעות הפנאי. נוסף לכך רואים המתנדבים רצון לסייע בקליטת עולים חדשים ולשלבם בחברה הן מבחינת חיבור הקשר בין אוכלוסיה ותיקה  וחדשה, יצירה וחיזוק מסגרות פעילות לנוער עולה בשעות הפנאי וקידום לימודי של נוער עולה.

הש"ש מקימים מועדון נוער לאוכלוסייה המתגוררת בשכונת הוורדים בקריית שמונה ופועלים בהפעלה של מסגרות התנדבות רבות נוספות. בנוסף הש"ש לקחו על עצמם להפעיל את טקס רבין העירוני אשר מתקיים ב25.10 ומפעילים תערוכה דינאמית לבני הנוער בעיר.

מנכ"ל המועצה הציונית בישראל, יגאל ברנד: "אנו מברכים את חברי גרעין צמרת שהחליטו להקדיש שנה שלמה למען החברה בישראל, בנוסף לגיוסם לצה"ל. אנו שמחים להתרחב ולהפיץ את ערכי הציונות והמורשת היהודית, הרעות ואהבת האדם גם בקריית שמונה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad