היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

הושק כרטיס מתנדב עירוני

 

בקריית שמונה מתנדבים יותר מ-1,000 תושבים ובני נוער במגוון רחב של ארגונים. היחידה להתנדבות במתנ"ס ארתור פוקס יחד עם יחידת הנוער העירונית חברו יחד על מנת להפיק כרטיס מתנדב עירוני שיקנה עשרות אחוזי הנחה במגוון עסקים בעיר.

ההחלטה על הפקת כרטיס עלתה מתוך הרצון להוקיר תודה למתנדבים הרבים הפועלים בעיר. יחידת הנוער והיחידה להתנדבות הקימו צוות עבודה משותף שפועל בימים אלה להפקת ערב הוקרה עירוני למתנדבים וכן עובד על הפקת הכרטיס.

עשרות עסקים הביעו רצון להצטרף ליוזמה, דבר שיעלה את מספר המבקרים בעסק בעשרות אחוזים.

עסקים המעוניינים להצטרף ליוזמה ולהעניק למתנדבים הנחה באמצעות הכרטיס המיוחד מוזמנים ליצור קשר עם רלי צדוק רכזת תוכניות התנדבות לנוער 052-8985702 או עם בועז בן ציון מנהל מתנ"ס ארתור פוקס והיחידה להתנדבות 0508675040.

מנכ"ל רשת המתנ"סים כפיר מעוז: "המתנדבים ראויים לכל הערכה על פועלם עבור הקהילה. כרטיס המתנדב וערב ההוקרה הינם הכרת תודה עבור הפעילות ההתנדבותית שאותה הם מובילים בעיר. אנו נמשיך להשקיע את מירב המשאבים העומדים לרשותנו על מנת לקדם את ההתנדבות בקרב תושבי העיר ולהוקיר להם תודה".

 

ראש העיר ניסים מלכה: "אני מברך על היוזמה, ראוי לציין לשבח את פועלם של המתנדבים בעיר לא רק בעיתות חירום, אלא גם בשגרה. המתנדבים מסייעים רבות ועושים הכל באהבה גדולה וללא תנאים. אין לי ספק כי בעלי העסקים שיצטרפו ליוזמה ייהנו מכוח קנייה גדול ומלקוחות נוספים שיצטרפו למעגל הלקוחות הקיים זאת לצד הבעת תודה ופרגון אנשים היקרים שפעילים בקהילה ומסייעים לנו לשפר את איכות החיים בעיר".

אולי יעניין אותך

Bottom ad