היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

המוקד הרפואי בקריית שמונה ימשיך לפעול (בינתיים)

ראש העיר הרב ניסים מלכה והמשנה לראש העיר אלי זפרני נפגשו השבוע עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר במטרה למצוא פתרון להמשך הפעלת המוקד הרפואי בקריית שמונה בדיוק באותה מתכונת שפעל בשנה האחרונה.

האיום של משרד הבריאות לסגור את המוקד נבע מאי העברת חלקה של הרשות המקומית בסך חצי מיליון להפעלת המוקד.

ראש העיר הבהיר למנכ"ל משרד ראש הממשלה כי הוא לא מתכוון לוותר בנושא כל כך חשוב, על אף המצב.

התערבותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו הביאה למציאת הפתרון על ידי המשרד לפיתוח הנגב והגליל בראשות השר מכלוף אריה דרעי שיעביר את מימון השליש החסר שמשרד הבריאות טוען שעל קריית שמונה להעביר. בעקבות ההסכמות המוקד ימשיך לפעול כרגיל למשך השנה הקרובה.

מקורב למהלך אמר בתשובה לשאלה 'מה יהיה בהמשך? שוב בעוד שנה המחזה יחזור על עצמו?' שלקראת השנה הבאה ימצא פתרון בבסיס התקציב שיועבר בהתחייבות בלתי חוזרת.

ראש העיר ניסים מלכה: "נושא הבריאות הוא אינטרס אזורי אשר יש בו השפעה משמעותית על איכות החיים של תושבינו. במשך עשרות שנים מנסים גורמים רבים לפגוע בהמשך הפעלת חדר המיון ולאחר מכן המוקד הרפואי בקריית שמונה, ללא הצלחה. אני שמח לבשר לתושבי קריית שמונה, הגליל והגולן כי גם הפעם האיומים הללו לא יתממשו והמוקד הרפואי ימשיך לפעול כרגיל בקריית שמונה".

ראש העיר הוסיף: "אני שמח שהמאבק שניהלתי נשא פרי. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לראש הממשלה בנימין נתניהו על ההבנה והנכונות לסייע ועל ההוראה שנתן לקיים את הפגישה בנושא תוך פחות משבוע מפנייתי אליו. אני רוצה להודות גם למנכ"ל משרד ראש הממשלה אלי גרונר על הפגישה הטובה שקיימנו היום עד למציאת פיתרון לבעיה שנוצרה, וכן לשר לפיתוח הנגב והגליל מכלוף אריה דרעי ולמנכ"לית משרדו סיגל שאלתיאל על הנכונות לסייע ועל תמיכתם בהמשך הפעלת המוקד הרפואי בקריית שמונה".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad