היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

העובדים המצטיינים המכללה האקדמית תל-חי

העובדים המצטיינים הם אופירה מורג, מזכירת החוג לחינוך וממלאת מקום בחוג הרב-תחומי ואיציק נזרי, חשב השכר במכללה. בנימוקים לבחירתה של אופירה נאמר "אופירה לקחה על עצמה להוביל 2 חוגים במקביל, כרכזת בכירה, לאור היעדרות של רכזות שיצאו לחופשת לידה ומחלה. כדרכה לא ביקשה דבר ולקחה על עצמה את המשימה המורכבת במסירות ובחריצות". בנימוקים לבחירתו של איציק נאמר: "איציק הוא מודל ומופת ליושר, מוסר, שקדנות ומעל לכל מסירות לתפקיד, למחלקה ולמוסד. איציק תורם מזמנו וממרצו הרבה מעבר למקובל, לא אחת בהתנדבות, על-מנת לעמוד בלוחות זמנים וברמת דיוק מרבית".

את הציון ראוי לשבח קיבלו אורלי אביטבול, רכזת בחטיבה ללימודי חוץ וישראל בן סימון מצוות התפעול. בנימוקים לבחירה באורלי נאמר "החטיבה ללימודי חוץ עברה טרגדיה נוראית עם מותו של אלעד ארליך ז"ל, אשר שימש כמנהלה ונהרג, לפני כשנה, בתאונת דרכים קשה. למרות זאת, התגלתה אורלי כעובדת עם מוסר עבודה בשמיים ויכולות ביצוע מרשימות. היא עבדה במשך ימים רבים, עד שעות הערב המאוחרות. הקריבה רבות מזמנה הפנוי. היא בהחלט אחת מהסיבות העיקריות שעזרו לחטיבה להגיע למקום בו היא נמצאת היום ופתחה בהצלחה את מרבית הקורסים שתוכננו".  על ישראל נאמר בנימוקים לקבלת הציון: "כל בקשה המופנית אליו תמיד נענית בחיוב ובחיוך. גם כאשר בקשות מוגשות מאוחר הוא תמיד ידאג שהדברים יתבצעו בצורה הטובה ביותר. הוא אחראי ומסור עד מאוד, בעל תודעת שירות גבוהה ויוצאת דופן".

 

ליאת ציוני, רכזת לימודי שדה בחוגים: חינוך, פסיכולוגיה ושירותי אנוש קיבלה תעודת הערכה על תרומתה לקהילה. "מעבר לתפקידה, ליאת לוקחת חלק פעיל ומשמעותי בוועדת תרבות של המכללה, כאשר עשייה זו חשובה עבורה עד מאוד והיא מבצעת אותה במסירות ואחריות רבה. בנוסף עוסקת ליאת בצורה אינטנסיבית במעורבות קהילתית במסגרת המכללה ומחוצה לה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad