היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

העירייה: עיר נקייה בכל מחיר

 

 בעירייה החליטו סוף-סוף לאכוף את חוק העזר בדבר תליית מודעות ופלריגים באופן פיראטי ברחבי העיר, והשבוע הכריזו השבוע על מבצע האכיפה שיצא לדרך. בעירייה אומרים בפשטות "הדבקתם מודעות פרסום על מבנים? צפו לקנס כספי ולכתב אישום.

עיריית קריית שמונה החליטה לצאת למבצע אכיפה נרחב למיגור תופעת תליית מודעות פרסום ואֵבֶל בצורה פיראטית אשר פוגעת בצורה קשה בחזות העיר.

לאחרונה התרבו המקרים בהם בעלי עסקים, מפרסמים ואף משפחות אבלות תולות שלטי פרסום ומודעות אֵבֶל על מבנים, תחנות הסעה, עמודי תאורה ובכל מקום שאינו לוח מודעות. בעקבות התגברות התופעה והעובדה שהדבר לא מוסיף כבוד לעיר, החליטה העירייה לצאת למלחמת חורמה נגד מפירי החוק.

בעירייה מציינים ש "לרשות התושבים עומדים 45 לוחות מודעות הפרוסים ברחבי העיר ומיועדים למטרה זו. אז למה על קירות ומבנים?", שואלים בעירייה.

על מנת למנוע אי נעימות מכלל הציבור, ובמיוחד ממשפחות שאחראיות לתליית מודעות אבל במקומות אסורים, מבקשים בעירייה מהציבור לפעול על פי החוק ולפי חוק העזר העירוני לשמירת הניקיון בעיר.

חשוב להדגיש כי חוק העזר העירוני בנושא זה מאפשר לרשות לקנוס כל גורם שאחראי להדבקת מודעות פיראטיות שלא על גבי לוחות מודעות.

"אנחנו מבקשים מהתושבים לסייע לנו לשמור על עיר נקייה ומכובדת, זה האינטרס של כולנו, לא רק של העירייה", אמרו בעירייה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad