היום ה-10 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

השר ישראל כץ: "ז'קי לוי הוא הנציג החברתי ביותר שיש לליכוד בצפון"

ז'קי לוי, המתמודד על מקום ברשימת הליכוד לכנסת הבאה כנציג מחוז גליל עמקים, אמר השבוע: "ראיתי מאבקים חברתיים בבית אבי ואני אוביל אותם בדיוק כפי שראיתי וכפי שעשיתי כאשר הייתי ראש עיר: באומץ, בנחישות ומתוך אמונה בצדקת הדרך".

מספרו של ז'קי לוי המתמודד במשבצת גליל עמקים הוא 308

לוי נכח השבוע בכנס תמיכה ענק בטבריה בו נכחו גם השר ישראל כץ וח"כ לשעבר ציון פיניאן, שניהם תומכים מובהקים שלו, וזכה לתמיכה מהנוכחים באולם.

שר התחבורה ישראל כץ שהיה בין השרים הבכירים שלחצו על לוי להתמודד לתפקיד ח"כ, ביחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, השר סילבן שלום ועוד, אמר בכנס: "כשאני רואה את הברק בעיניים של ז'קי, אני יודע שהצפון יעשה טוב אם יבחר בו. ז'קי לא מתבייש לדרוש למען מי שהוא מייצג ואני בטוח שהוא יעשה זאת היטב ממליאת הכנסת. ז'קי לוי הוא הנציג החברתי ביותר של הליכוד בצפון!".

ג'קי על אביו דוד לוי: "ראיתי איך חזון וביצוע נפגשים וכך עשיתי גם כאשר הייתי ראש עיריית בית שאן, ששינתה פניה לבלתי היכר בתקופת כהונתי. את המאבקים שניהלתי למען בית שאן אנהל כעת מהכנסת למען כל תושבי מדינת  ישראל ובמיוחד למען תושבי הצפון".

לוי, אשר בתקופת כהונתו כראש העיר בית שאן הצליח להשיג לתושביו הטבת מס בשיעור 13 אחוז, להקים עשרות מבני ציבור חדשים, לפתח שירותים חברתיים לנזקקים ועוד, הבטיח השבוע כי יתעסק בעיקר בפעילות חברתית בכנסת הבאה: "אני יודע מהי מצוקה ואני יודע מה פירוש הדבר כשילד רעב. אני מבטיח- אצלי לא יהיה אף ילד רעב ולא תהיה משפחה שקשה לה והמדינה לא תירתם עבורה. זאת התחייבות".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad