היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

חנייה בשקל

לאחר שהוועדה אותה הקים ראש העיר במטרה למצוא פתרונות חניה נוספים ברחבי העיר סיימה את עבודה, עיריית קריית שמונה שמחה להודיע על השקת תוכנית החניה העירונית: התוכנית שתקל על עומסי התחבורה והחנייה ברחבי העיר, תעודד את המסחר, תשפר את הבטיחות ותאפשר לתושבי קריית שמונה ליהנות מחניה מוזלת באזורים נבחרים.

באמצעות יישום התכנית תתאפשר זרימה תנועתית ותחלופת רכבים במרכז העיר, לטובת המרקם העסקי והפעילות הערה בלב העיר. תוכנית החניה החדשה נבנתה תוך חשיבה על הגדלה של מספר מקומות החניה ומתן עדיפות לתושבי קריית שמונה.

הוועדה שבראשה עמד מנכ"ל העירייה אשכול שוקרון החליטה בין השאר כי התשלום באזורי חניה בתשלום יהיה רק שקל אחד בלבד בשעה הראשונה.

בשעה השנייה ובכל שעה נוספת רק 2.5 שקלים לתושבי קריית שמונה. (במקום 4.5 שקלים לשעה למי שאינו תושב קריית שמונה) חניה לכל היום ללא הגבלת שעות רק 10 שקלים.

הוועדה עוד החליטה כי בכדי לסייע לבעלי העסקים הממוקמים באזורי החניה בתשלום תקצה העירייה שטחי חניה מיוחדים שיהיו מיועדים לחניית בעלי העסקים בלבד.

עלות חודשית לחניה במתחמים המיוחדים לבעלי העסקים רק 83 שקלים לכל החודש! (מותנה בתשלום מראש לשנה שלמה).

הוועדה החליטה להתחשב בתושבים המתגוררים באזורי החניה בתשלום והחליטה כי תושבי העיר המתגוררים באזורים המסודרים והמסומנים בכחול לבן על שפת המדרכה, אשר אין בבניין מגוריהם חניה בחצר, רשאים לקבל היתר חניה אזורי חינם בכפוף לתשלום אגרה בסך 50 שקלים.

בעיריית קריית שמונה ביקשו להדגיש כי מטרת הפעלתם של מנגנוני הפיקוח העירוני והחניה המוסדרת במתכונת החדשה והממוחשבת, היא שדרוג ברמת השירות שניתן לתושבים ושיפור בגישת הניהול שהייתה נהוגה עד כה בתחומים אלו.

אין ספק כי השינוי שיושג, יתבטא בהפעלה יעילה ותכליתית יותר של המנגנונים, ויעמיד את העיר קריית שמונה בחזית הטכנולוגיה המודרנית, גם לפני רשויות מקומיות אחרות.

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad