היום ה-14 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

יניב פחימה מחברת "נתח קצבים" הבעלים של 'אולמי זיקוקים'

 

יניב פחימה ואחיו אלירן בעלי חברת "נתח קצבים" מקריית שמונה הפכו לבעלים של 'אולמי זיקוקים' בשמו החדש (קטורה לשעבר) לאחר מו"מ ממושך שהתנהל עם חברת 'אדרי אל' שבבעלות איש העסקים גבי אדרי. אולם האירועים זיקוקים הינו אולם אירועים מתקדם חדשני ויוקרתי שנבנה מתוך האמונה כי המפתח לכל אירוע מוצלח הוא יצירת אווירה ייחודית, נעימה ומרגשת. הטכנולוגיה באולם היא מהמתקדמות ביותר, התאורה והסאונד במקום הם מקצועיים איכותיים ומתוכננים בקפידה. באולם יש את המטבח הגדול בצפון ומאובזר בציוד מתקדם.

בצוות הניהול של האולם שוקדים בימים אלו להציב סטנדרטים חדשים בתחום בתעשיית האירועים בצפון. כוונת הצוות להביא חוויית אירוע בלתי נשכחת, לשירות מעולה למחירים הוגנים ותמורה מלאה לכספם של האורחים. גם התפריט תוכנן בקפידה כדי לרכוש את אמון האורחים והתפריט יהיה מגוון בצבעים, ניחוחות וטעמים. "אנו נקפיד על יצירתיות, גיוון וחדשנות בכל מנה שניצור בכדי שהאוכל יתאים לטעמם של כל אחד מהאורחים" אמר הבעלים החדשים יניב פחימה, עוד הוסיף, אנחנו מביאים איתנו מסורת ותודעת שירות בתחום המזון שהוכיחה את עצמה ויכולת נתינה מכל הלב למען תושבי קריית שמונה והאזור. תושבי הצפון ייהנו מהיום מתחרות הוגנת ושירותית בתעשיית האירועים.

כאמור ההרשמה לאירועים בעיצומה והאירועים הראשונים יתקיימו בסוף ימי העומר. עוד נודע כי אורחים שיסגרו אירועים בחודשים, יוני, יולי אוגוסט וספטמבר יזכו למחיר השקה בהזמנת מנת סטנדרט ברמה גבוהה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad