היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מאיר ביטון נבחר למנכ"ל המכללה הטכנולוגית תל חי

מאיר: "כבוגר המכללה ומרצה בכיר לשעבר אני מאמין בקידום החינוך טכנולוגי ובחיבור לתעשייה. נקים פורום תעשייה במכללה הטכנולוגית ונייסד מרכז טכנולוגי לנוער איכותי", אומר המנכ"ל החדש בהתבטאות ראשונה אחרי הבחירה.

מאיר מגיע לתפקיד שנה לאחר שמונה לנהל את הפרויקט הארצי להקמת מרכזים טכנולוגיים גדולים בחיפה ובבאר שבע כנציג של משרד החינוך והתאחדות התעשיינים. במשך שנים רבות שימש כדירקטור במועצת המנהלים של המכללה הטכנולוגית תל חי ובשנים האחרונות כיו"ר הדירקטוריון וכמי שעסק בכל הסוגיות מול המוסדות והגופים הציבוריים, הוא מבקש כעת לשים את קידום החינוך הטכנולוגי בראש סדר העדיפויות.

אורי בנאי, המנכ"ל היוצא, כיהן כמנכ"ל כ-5 שנים, במהלך שנותיו כמנכ"ל תרם רבות למעמד המכללה וייסד והוציא לפועל את נושא התוכניות העצמאיות, וביסוס המכללה הטכנולוגית תל חי כגוף עצמאי. בתחילת דרכו למדו רק כמה מאות בודדות של סטודנטים וכיום מעבר ל-1000 סטודנטים. אורי מעביר את שרביט ניהול המכללה למאיר ביטון "אני משאיר את המכללה בידיים טובות, אין לי ספק כי מאיר ימשיך להוביל את המכללה קדימה ולקדם את החינוך הטכנולוגי בגליל".

מאיר בן קריית שמונה אשר גדל והתחנך בה, מהנדס מכונות ובעל תואר שני בחינוך ובמדעי המדינה ומנהל ציבורי. מאיר: "בעולם שבו הידע מופשט בעיקרו ותפיסת המציאות מצריכה רשת ענפה של שנאים עד אשר אתה מגיע לתוצר הסופי, קיימת מכללה טכנולוגית בו החומר הנלמד היום הוא תכנית העבודה של המחר".

החזון של מאיר הוא לא רק לשלב תעשייה טכנולוגית במכללה, אלא להביא לשיתוף פעולה בין המפעלים והחברות לתל חי תוך שימת דגש על השיטה הדואלית לתעשייה וחינוך. בבסיס חזונו קיים משולש שבצלע אחת המכללה הטכנולוגית, בשנייה מרכז טכנולוגי לנוער וקהילה ובשלישית תעשייה.

"הרעיון הוא לבנות שותפות מכללה תעשייה שתשפיע על פתיחת חוגים טכנולוגיים בעתיד ותספק באופן שוטף בוגרים איכותיים לתעשייה המקומית", אומר המנכ"ל החדש של המכללה הטכנולוגית תל חי. בהצלחה.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad