היום ה-12 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מדברים בשלשות

 

אין ספק שהקבוצה של רן בן שמעון נמצאת בתקופה פשוט מצוינת, כשהיא מחברת ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ונמצאת במקום השלישי של טבלת ליגת העל רק נקודה מהמוליכות מכבי והפועל ת"א, נראה כי אליפות היא לא מילה גסה והשמיים הם הגבול עבור המועדון של איזי שרצקי.

ק"ש מתהדרת מתחילת העונה בהגנה יציבה ושקטה שספגה עד כה הכי פחות בליגה, ועל פי המשחקים האחרונים בהחלט יכולה להתהדר גם בחלק הקדמי, שלישית החלוצים, בדש, אבוחצירה ואזולאי מרכיבים חוד קטלני ומהיר שיכול להביך את כל הגנות הליגה.

מחר תעמוד הקבוצה בפני מבחן נוסף מול מכבי פ"ת שבניגוד גמור לק"ש סוגרת כבר ארבעה הפסדים רצופים. למרות החלפת המאמן והתחלתו של אייל לחמן המלאבסים לא מצליחים להתעלות על עצמם ולהשיג ניצחון שהם כה זקוקים לו, במחזור האחרון למשל הובכה פ"ת על ידי מכבי חיפה ונחלה תבוסה בתוצאה 4:1, נכון לרגע זה נראה כי אם חניכיו של לחמן ימשיכו ביכולת הזאת לא מן הנמנע שנראה אותם במהלך העונה נאבקים בתחתית.

מעבר לכך מכה קשה נוספה לקבוצה השבוע לאחר שנודע כי חלוצה המוכשר של הקבוצה עומר גולן קרע את שריר הארבע ראשי וייעדר כשלושה שבועות ממשחק פעיל.

עם זאת למרות שק"ש מגיעה למשחק במומנטום מצוין אסור לקבוצה של רן בן שמעון להקל ראש במכבי פ"ת המקרטעת שכן כמאמר הקלישאה, חיה פצועה מסוכנת הרבה יותר. הכחולים לבנים צריכים להגיע למשחק בדיוק עם אותה תשוקה ורעב בו הם שיחקו מול מכבי חיפה והפועל ב"ש.

ומילה לקהל הכחול, בזמן שהקבוצה מצליחה כל כך ולאור מחירי הכרטיסים והמנויים המצחיקים יציעי האצטדיון פשוט חייבים להיות מלאים.

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad