היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מחר: הפנינג משפחות בפארק הזהב

סניף אקים גליל גולן בשיתוף עם כל מסגרות החינוך המיוחד הכוללת את בתי הספר והגנים, הוסטל הילה ומע"ש אהבה, יחידת הנוער רשת המתנ"סים ותוכנית מוטב יחדיו חברו יחד להפקת הפנינג משפחות אזורי המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים, אך לא רק. הפנינג מושקע במיוחד.

זו השנה השנייה בה מתקיים ההפנינג שמטרתו קיום יום כיף שכל כולו מוקדש לילדים בעלי מוגבלות שכלית ולילדים בעלי צרכים מיוחדים, ההפנינג השנה שם דגש על פתיחת ההפנינג לקהל הרחב במטרה לשלב בין הילדים מהחינוך הרגיל והמיוחד.

מובילות סניף אקים אליס שלמה ודליה אזולאי מסרו כי הושקעו מאמצים ומשאבים רבים לקיום הפנינג עשיר ומגוון שייתן מענה לכל הבאים וקוראות לכולם להגיע וליהנות.

בועז בן ציון מרכז הפעילות של אקים בגליל מסר:" אני רוצה להודות לכל השותפים על שיתוף פעולה פורה של  כל מסגרות החינוך המיוחד באזור, לרשת המתנ"סים  ותוכנית מוטב יחדיו, יחד הצלחנו להפיק את ההפנינג המושקע, אנו נמשיך לקיים אירועים ופעילויות נוספות גם בעתיד, כולם מוזמנים".

 

ההפנינג יתקיים ביום רביעי בתאריך 3/7 בין השעות 17:00-19:00 בפארק הזהב, ולא לשכוח בתוכנית מופע קרקס וקסמים, ופעילויות רבות ומגוונות, דוכני אוכל בתשלום, תמונות מגנטים ודי. גי' תמיר סגל על המוזיקה. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad