היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

מי פתר את בעיית המתנ"סים?!

הנהלת העיר והעומד בראשה, משך כשנה וחצי לא טיפלו ולא מנעו את המשבר, והביאו בעקיפין את הגזירה של סגירת המתנ"סים על ידי בית המשפט והצגת המוסדות כחדלות פירעון, כפי שקיבלו ביטוי בפסק הדין של בית המשפט.

לאחר שפנו אליי ואל אלי זפרני מספר עובדים שלא קיבלו את שכרם ואת תנאיהם הנלווים, ורבים מתושבי העיר התייאשו מהמצב שאין כל הפעילות לילדים ואוכלוסייה. העובדים והתושבים ביקשו מאיתנו שניתן כתף ונירתם לפתרון הבעיה מאחר והם מכירים היטב את הקשר הישיר שיש לנו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר החינוך גדעון סער ושרת התרבות לימור לבנת. זאת ועוד, חרף כל הניסיונות שכשלו להצלת המצב על ידי גורמים אחרים, נרתמנו וטיפלנו בצורה יסודית ומובנית עם כל הכלים שעמדו לרשותנו בבעיה. הצגנו בפני ראש הממשלה את הבעיה הקשה באמצעות קריאה נרגשת להציל את המצב, והסברנו לו את חשיבות נושא התרבות בעיר.

 

בעקבות פנייתנו, ראש הממשלה גיבש צוות מיוחד בראשות מנכ"ל משרדו אייל גבאי שהביאו פתרון להחלטת ממשלה שהחליטה להעניק סיוע מיוחד של 6 מיליון שקלים רק למתנ"סים שמוכרזים חדלי פירעון על ידי בית המשפט. מתנ"ס ק"ש התאים לקריטריונים והדרך לפתרון המשבר הייתה סלולה. משרדי ממשלה נוספים תקצבו את המענק ובראשם משרד החינוך, משרד התרבות, משרד הפנים ,

גליל נגב ומשרד רוה"מ.

אלה העובדות, וכך נושא המתנ"סים מצא את פתרונו.

 

יגאל בוזגלו סגן ראש העיר לשעבר ואלי זפרני

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad