היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

משלחת של ראשי רשויות מהאזור בביקור מחזק בדרום

השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום בצוותא עם ראשי רשויות רבים מהאזור ביקרו השבוע בישובים בדרום כדי לחזק את התושבים ואת חיילי צה"ל.

החיבור בין צפון לדרום הוא יוזמה ברוכה של השר שלום שעל אף תפקידיו המיניסטריאליים החשובים הנוספים, הוא רואה בפיתוח הנגב והגליל את ספינת הדגל שלו.

ראשי הרשויות בהם ראש מועצת המועצה האזורית מבואות החרמון בני בן מובחר, שמעון סויסה ראש מועצת חצור,

 

המשלחת בראשות השר שלום ביקרה בבאר שבע ושמעה מראש העיר דנילוביץ' סקירה על פעילות והיערכות העירייה בשעת חירום, ביקרה בבית החולים סורוקה וחיזקה את ידי פצועי צה"ל המאושפזים במקום ובני משפחותיהם.

בתום הביקור בבאר שבע המשיכה המשלחת לישובים נתיבות, שדרות, אשקלון וישובים נוספים. ראשי הרשויות נפגשו לפגישה נרגשת עם מח"ט גולני ושמעה ממנו סקירה על פעילות גולני ברצועה.

בשטח כינוס לפני הכניסה לעזה, מספר חיילים ביקשו מראש עיריית קריית שמונה ומראשי רשויות נוספים להתקשר באמצעות הניידים שלהם להוריהם עימם לא דיברו ימים רבים היות ומכשירי הטלפון שלהם נלקחו מהם.

ראשי הרשויות נענו לבקשה ובמשך דקות ארוכות דיברו החיילים בזה אחר זה עם הוריהם באמצעות הטלפונים של ראשי הרשויות, ומסרו ד"ש ונשיקות להורים ולמשפחות.

פגישה נרגשת, כמו שיכולה להתקיים רק במציאות הישראלית נרשמה כאשר פגש ראש העיר הרב ניסים מלכה את בנו אוריה שרק לפני כשבועיים הגיע הביתה כדי להשתתף בהכנסת בנו בכורו בבריתו של אברהם אבינו. האב ובנו התחבקו דקות ארוכות בהתרגשות והרב ניסים ברך את בנו ואת שאר חיילי צה"ל בברכה המסורתית "צאתכם לשלום ושובכם לשלום".

במפגש הסיכום הודו ראשי הרשויות לשר סילבן שלום על היוזמה המבורכת והעניקו טיפים לראשי הרשויות בדרום בהמשך ההתמודדות היום יומית של הרשות מול התושבים.

ראש עיריית אופקים ביקש לנצל את המעמד בו נכחו השר שלום וכל ראשי הרשויות ואמר כי מכל שיחות הטלפון שהוא קיבל בחודש האחרון שיחה אחת ריגשה אותה במיוחד. "אני מתכוון לשיחת הטלפון שקיבלתי מראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה", אמר ראש עיריית אופקים. "לקבל טלפון מראש עיריית קריית שמונה שסבלה יותר משלושים שנה ממצב ביטחוני גרוע ולשמוע ממנו שהעיר הצפונית החליטה לאמץ את אופקים ולארח את התושבים ואת בני הנוער שלנו זה בהחלט מרגש ומחמם את הלב. אני זוכר שבצעירותי אופקים אירחה תושבים מקריית שמונה שסבלו מירי טילי קטיושה והנה היום קריית שמונה מוקירה תודה ומבקשת להחזיר לנו אהבה ותמיכה ועל כך אני מלא הערכה לעיר ולעומדים בראשה".

 

ראש עיריית קריית שמונה הרב ניסים מלכה שהתלווה הבוקר לשיירת ראשי הרשויות אותה הוביל השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום במטרה לחזק את תושבי הדרום ואת חיילי צה"ל המשתתפים במצבע "צוק איתן", הופתע לראות סמוך לאחד הישובים את בנו אוריה המשרת בסיירת גולני. השניים התחבקו ממושכות, שוחחו בהתרגשות רבה והאב שהוא לא רק ראש עיר אלא גם רב ברך את בנו "שה' יצליח את דרכך, ישמור עליך ועל כל חיילי צה"ל ויחזירכם הביתה לשלום בריאים ושלמים".

 

ראש העיר אמר מיד לאחר המפגש המרגש: "לא האמנתי שאצליח לראות את הבן. אני שמח שכך קרה ומקווה כי המבצע יסתיים בקרוב וחיילנו יחזרו לשלום הביתה".

לפני כשבועיים נולד לבנו של ראש העיר המשרת בקבע בן בכור. האב הטרי הצליח להגיע לברית בנו ולמחרת בבוקר כבר חזר ליחידתו כדי להצטרף לחבריו במשימות החשובות שלהם למען ביטחון המדינה. מאז לא נפגשו השניים עד הפגישה הספונטנית והמרגשת הבוקר.

 

 

בתמונות:

 

1.  ראשי הרשויות יחד עם השר שלום ושחקני הפועל באר שבע.

2.   ראש העיר ניסים מלכה וראש המועצה האזורית מבואות החרמון בני בן מובחר יחד עם אלונה ברקת הבעלים של קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע.

3.  ראש העיר ניסים מלכה עם חולצת תמיכה בחיילי צה"ל יחד עם אחד החיילים עימם נפגש במהלך ביקורו בדרום.

 

4.  ראש העיר עם בנו החייל אורייה (הבן משמאל)

אולי יעניין אותך

Bottom ad