היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

ניצחון מוחץ לליכוד גם בקריית שמונה

מערכת הבחירות לכנסת ה-20 בקריית שמונה התנהלה בסדר מופתי ותוך כבוד הדדי שכמוהו לא היה זה שנים. הפעילים השונים של המפלגות נגשו למלאכת השכנוע והבאת המצביעים בכיף. שלא כמו בעבר, הפעילים גילו בגרות וכיבדו האחד את רעהו.

לא כל המפלגות הציבו דוכנים וניכר היה ששתי המפלגות הגדולות הליכוד, העבודה, הבית היהודי, ישראל ביתנו וש"ס היו עם דוכנים, אף שאצל חלק מהמפלגות בחלק מהזמן, היו דוכנים 'יתומים'.

תוצאות הבחירות בקריית שמונה משקפות במידה רבה את התמונה הכללית, בעיקר בכל האמור לליכוד שזכה בכמעט 40% , שהם 4367 קולות.

העבודה, לעומת זאת, כמו תמיד התבססה על הגרעין הקשה והיציב שלה, בתגבורת ממפלגת התנועה של ציפי לבני והסתפקה במקום הרביעי עם כמעט 10% שהם 1091 קולות.

את המקום השני במספר הקולות תפסה מפלגת כולנו של משה כחלון עם 16% שהם 1807 קולות. 

את המקום השלישי תפס אביגדור ליברמן מישראל ביתנו עם כ-11% שהם 1187 קולות.

אל המקום החמישי הגיעה מפלגתו של נפתלי בנט הבית היהודי עם כ-8% שהם 936 קולות.

אל המקום השישי הגיעה מפלגת ש"ס עם כ-7% שהם 801 קולות.

יש עתיד בראשות יאיר לפיד עם כ-4% שהם 428 קולות.

אלי ישי שפרש מש"ס והקים את יחד קיבל בקריית שמונה את אמונם של 213 מצביעים שהם כ-2%.

יתר המפלגות קיבלו מאפס קולות ועד כמה עשרות קולות.

סה"כ בעלי זכות הצבעה בקריית שמונה: 18,357

סה"כ מצביעים: 11,338

אחוז הצבעה: 61.76%

סה"כ קולות כשרים: 11,236

סה"כ קולות פסולים: 102

 

הרב ניסים מלכה ראש העיר ויו"ר הנהלת סניף הליכוד בעיר מסכם את הבחירות ואומר: "אני מודה לתושבי קריית שמונה שהשתתפו ביום הבחירות וניצלו את זכותם להצביע ולהשפיע. יום הבחירות בקריית שמונה עבר בסדר מופתי דבר המעיד על הבגרות והסובלנות של האוכלוסייה המקומית הנהדרת שלנו. אני מברך את ראש הממשלה הנבחר בנימין נתניהו ואת תנועת הליכוד על הניצחון הסוחף בקריית שמונה ובארץ כולה. אני שמח שתושבי קריית שמונה ידעו להוקיר תודה לאזרח הכבוד של העיר בנימין נתניהו והעניקו תמיכה גדולה לתנועת הליכוד ולראש הממשלה. אין לי ספק כי תוצאות הבחירות יטיבו עם קריית שמונה ותושביה. זו ההזדמנות לברך את בת העיר שלנו יפעת שאשא ביטון על היבחרה לכנסת ישראל. אין ספק כי בחירתה תסייע לנו רבות בהמשך פיתוחה ושגשוגה של קריית שמונה".

 

 

ד"ר בוריס סידלקובסקי יו"ר ישראל ביתנו ומ"מ וסגן רה"ע: "אני מודה לכל החברים והחברות תושבי קריית שמונה שתמכו במפלגת ישראל ביתנו ובאביגדור ליברמן ולכל המצביעים. הימין נצח וזה הכי חשוב. מאחל שתקום ממשלה יציבה לטובת ישראל".                            

 יונה פרטוק יו"ר העבודה ויו"ר ההסתדרות בקריית שמונה והאזור, מסכם את מערכת הבחירות ואומר: "הבחירות התנהלו בצורה מופתית. הקלפיות התנהלו בשקט ושלא במקומות אחרים שהשחיתו פתקי הצבעה, אצלנו הופגן כבוד הדדי וחברות אמיתית בין כל המפלגות.

תוצאות הבחירות בקריית שמונה דומות לתוצאות ברוב ערי הפריפריה. אנחנו מכבדים את התוצאות ואני קורא לכולם להתאחד כדי שיהיה לכולנו טוב לחיות בעיר האהובה שלנו. אני מבקש להודות לכל הפעילים והמצביעים. תודה על הכל".

 

ד"ר יפעת שאשא-ביטון ח"כ הנבחרת ויו"ר כולנו בקריית שמונה: "אנו שמחים בהישג של מפלגת כולנו, השגנו הישג מרשים במעט מאוד זמן. אבל הכי משמח ומרגש אותי הוא שסוף סוף יש נציגות שלנו בכנסת".    

                                                                           

דוד שבת יו"ר הבית היהודי בקריית שמונה: "למרות הירידה במספר הקולות אנחנו די מרוצים מהתוצאה קיבלנו בקרית שמונה 936 קולות וזה בהחלט הישג בהתחשב בעובדה שקולות רבים משלנו זלגו ברגע האחרון על מנת להציל את נתניהו וכמו שאמר נפתלי בנט "אנשינו נכנסו מתחת לאלונקה" כדי שהשלטון לא יעבור לשמאל".

 

חיים יהודה יו"ר ש"ס בעיר: "מערכת הבחירות הייתה הרגועה ביותר שהכרתי. למרות כל הניסיונות מצד האחרים להכפיש את ש"ס והעומד בראשה הרב אריה דרעי, הוכח כי ש"ס חזקה ותמשיך בדרכו האמיתית של מר"ן זצ"ל.
במבחן התוצאה ש"ס תהיה בממשלה ואני כנציגה אעשה את הטוב ביותר לעיר כדי לקדם אותה ולנסות לתקן עיוותים שישנם מלפני הרבה שנים".

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad