היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

סטודנטים עם סלים

 

לדברי שולי ספיר, מנהלת היחידה למעורבות חברתית במכללה: "בתחילה תגובות האנשים היו מופתעות מאוד ואף מסתייגות. הם הביטו במתנדבים עם החולצות הלבנות והחיוך והתקשו להבין שעומד מולם אדם שמבקש להושיט יד ולסייע בסחיבת הסלים ללא כל תמורה. אך מהר מאוד ההססנות התחלפה בהתלהבות גדולה וזה היה מקסים לראות את המתנדבים מתלווים אל התושבים ועוברים איתם מדוכן לדוכן, ותוך כדי כך מקבלים מתכונים לתבשילים שונים שאת מצרכיהם רכשו בשוק. התושבים שיתפו את המתנדבים בקורות חייהם ובעיקר הרעיפו עליהם הרבה מאוד ברכות. היו גם כאלו שכשהגיעו לביתם עם המתנדבים והסלים הכבדים, ציידו את המתנדבים במגשים עם אוכל חם להם ולחבריהם… ".

אסתר בן נור, שהגיעה לשוק, הודתה מאוד לכל המתנדבים: "תודה לכל העוסקים במלאכה. היום במקרה הייתי בשוק העירוני הציעו לי כמה מתנדבים לסחוב את שקיות הקניות, הובכתי מעט, אומנם אני בת ששים ושלוש, אבל עדיין יכולה לסחוב את קניותיי, אבל הסטודנטית המתנדבת עמדה על זה וסחבה בשמחה את קניותיי עד למכונית שלי וכששאלתי במה אפשר לפצות אותך, ענתה לי בצניעות, רק שיהיה לי סוף שבוע יפה… אז שוב תודה על העזרה ושיהיה לכולכם סוף שבוע וכל השנים רק טוב שבת שלום ויישר כח".

 

את הפרויקט "גברת עם סלים מוביל פורום הארגונים במכללת תל-חי בו שותפים: הלל, שגרירי רוטשילד, קבוצת מנהיגות קציר, היחידה למעורבות חברתית במכללה, מרכז צעירים אצבע הגליל, פרויקט "תן" של הסוכנות ועיריית קרית שמונה. את הסלים תרמו חברת עמיעד מערכות מים בע"מ ומט"ב ומובילי הפרויקט מודים להם מאוד על התמיכה ותרומת הסלים.

הפעילות ממשיכה ותתקיים גם בתאריכים- 11/3  14/3  ו- 21/3 בשוק קריית-שמונה וכל המעוניין מוזמן להגיע לשוק ולהצטרף לפרויקט. 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad