היום ה-11 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

פורמולה בקריית שמונה

אם יתקבלו כל האישורים הרלוונטים כפי שמורה החוק, ישעטו על מסלולי המנחת מכוניות פורמולה, 'טורינג קאר' וראלי, דריפטים, קארטינג, אופנועים ועוד והמנחת ישמש מסלול מרוצים מקצועי קבוע ומוכר על ידי הרשות לנהיגה ספורטיבית שבמשרד הספורט, הגוף המפקח על ענף זה בישראל.

 

אנשי "פורמולה ישראל" מאמינים כי קריית שמונה תהפוך למוקד עלייה לרגל לפעילות מוטורית. הספורט המוטורי מהווה מוקד משיכה תיירותי בשל האטרקציה והחוויה הייחודית שהוא מעניק הן למי שחווה אותו והן לקהל הצופים. על פי התכנון, במנחת יתקיימו קורסי נהיגה במכוניות פורמולה בליווי צוות מקצועי שיגיע מצרפת וישהה בעיר, מכוניות ראלי, דריפטים ועוד ובשעות הערב יהפוך האתר למוקד בילוי לילי לתושבי העיר והסביבה. פעילות המסלול תיצור אטרקציה חדשה בישראל ובצפון הארץ בפרט ותייצר מקומות עבודה לתושבי קריית שמונה.

היזמים הוסיפו כי "המסלול והפעילות בו ינוהלו על ידי אנשי מקצוע מוסמכים מהארץ ומחו"ל. מגוון הפעילויות יתאימו לטווח רחב של גילאים כאשר פעילות מיוחדת תותאם לגילאי נהגים חדשים בני עשרה במטרה להקנות להם כישורי נהיגה נכונים אשר יהפכו אותם כבר בתחילת תקופת נהיגתם לנהגים טובים ובטוחים יותר ובכך לפתוח עידן חדש במאבק בתאונות הדרכים".

מנכ"ל העירייה אלי כהן שנכח במסיבת העיתונאים אמר: "קריית שמונה, העירייה וראש העיר מברכים על כוונת היזמים לפתח בקריית שמונה ענף פעיל של ספורט מוטורי. בוודאי שאנו שמחים על כך שיש כוונה להביא לקריית שמונה מכוניות פורמולה שהן ייחודיות גם בעולם ובוודאי שגם בארץ. המנחת בקריית שמונה נועד למטרות תעופה. הושקעו בו סכומים נכבדים. אנו מקווים כי ממשלת ישראל ומשרד התחבורה יקבעו כי יתקיימו טיסות סדירות אל קריית שמונה ואליה. קיצור המרחק של קריית שמונה אל המרחק, באמצעות טיסות, הוא הדרך הנכונה למשוך לכאן יזמים ותיירים".

 

עוד הוסיף ואמר המנכ"ל כהן: "שילוב נכון בין המנחת בקריית שמונה לבין שדה התעופה במחניים יסייע לפעילות בשני המקומות. מכל מקום, בזמן שהמנחת אינו משמש לטיסות, בוודאי שאפשר לעשות בו שימוש לצרכים אחרים, ופעילות מוטורית של מכוניות פורמולה היא בוודאי אחת מהן, תוך שיש להבטיח שאופציית התעופה של המנחת לא תפגע. לגבי היוזמה הברוכה, הוגשה בקשה מטעמם של אנשי הפורמולה, ואנשי המקצוע בודקים אותה מתוך כוונה לקדם אותה".

אולי יעניין אותך

Bottom ad