היום ה-16 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

צל"ע בפניה לעירייה: מדוע אתם משנים החלטות מועצה?

 

שטרן מצטט בפנייתו למבקר העירייה אברהם פינטו את פרוטוקול הישיבה שהתקיימה: "תצא משלחת לממינכן גרמניה ל-5 ימים בין התאריכים 3 ועד ה-8 באוגוסט 2012. האירוח על העיר המארחת והטיסות על חשבון העירייה. יוצאים" ד"ר בוריס סידלקובסקי, חבר מועצה נוסף והיתר עובדי עירייה".

ממשיך וכותב עו"ד שטרן: "נאמר לי כי בפועל למשלחת יוצאים ד"ר בוריס סידלקובסקי, שתי חברות מועצה ועובד יחידת הנוער בבית וונקובר (יודגש כי אינו עובד עירייה). פנו אליי מס' עובדי עירייה המאוכזבים מכך שקברניטי העיר מוציאים אדם שכלל אינו עובד עירייה וכן 2 חברי מועצת עיר במקומם של עובדי העירייה כפי שאושר במועצת העיר.

לא זו אף זו שמדובר במימון הטיסות על חשבון העירייה ובכספי הציבור אשר מיועדים לממן אדם שכלל אינו עובד עירייה ולכאורה נראה כי השיקולים בבחירת אנשי המשלחת אינם טהורים ונובעים משיקולים פוליטיים שאינם תואמים את החלטת מועצת העיר.

אנו פונים אלייך בזאת כמבקר העירייה בכדי לוודא כי החלטות מועצת העיר מיושמת, קרי, על אנשי המשלחת להיות ד"ר בוריס סידלקובסקי חבר מועצה (אחד) והיתר עובדי עירייה".

מעיריית קריית שמונה נמסר בתגובה: "לאחר החלטת המועצה בדבר הנסיעה לממינגן נעשתה פנייה למספר עובדי עירייה כדי שיצטרפו לנסיעה וייצגו את העיר. כל העובדים אליהם נעשתה פנייה סירבו בנימוס לנסיעה ולכן הוחלט להוציא חבר מועצה נוסף. חשוב להבהיר כי אין שינוי במספר הנוסעים בהתאם להחלטת מועצת העיר. חשוב להבהיר כי אנו מכבדים מאוד את החלטות מועצת העיר ופועלים על פיהם, במידת הצורך יבוא הנושא שוב לעדכון חברי מועצת העיר. אנו מאחלים למשלחת העירונית בהצלחה ומשוכנעים כי היא תייצג בכבוד את העיר קריית שמונה ותושביה".

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad