היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

קריית שמונה היא בירת הגליל

"קריית שמונה היא בירת הגליל. על כך אין מחלוקת. קריית שמונה חזקה זה האינטרס של כל הישובים מסביב לה ואני לא מתבייש לומר זאת. אני גאה ושמח שהשותפות שלנו עם קריית שמונה עולה מדרגה ושמח שיש לי פרטנר רציני בדמות ראש העיר ניסים מלכה, בכדי לקדם נושאים חשובים לאזור". ראש העיר ניסים מלכה שמח לשמוע את הדברים הללו ואמר למארחו: "יש חשיבות אסטרטגית לשיתוף הפעולה בין שתי הרשויות שלנו"

נלוו לשניים צוותים משותפים משתי הרשויות כדי לקדם את שיתוף הפעולה בין שתי הרשויות ולצקת תוכן ממשי מעבר למילים היפות.

הצוותים סיירו בבית הספר לחינוך מיוחד שחפים, במשרדי המועצה, בחמ"ל המועצה ולאחר מכן נפגשו לישיבת עבודה באולם המליאה.

בסיור ובישיבה השתתפו כל בעלי התפקידים הבכירים ברשויות ושמעו את החזון של בן מובחר וניסים מלכה לגבי האזור.

ראש העיר ניסים מלכה דיבר על חשיבות יצירת שותפויות אזוריות בכדי לקדם את האזור ולשפר את איכות החיים של תושבי הגליל בכלל וקריית שמונה בפרט. "רק אם נצליח לשלב ידיים ולפעול יחד נוכל להפוך את הגליל למקום איכותי וחזק".

אחד הנושאים החשובים בהם מתכוונים השנים להשקיע הוא בוגרי החינוך המיוחד המסיימים 21 שנות לימוד. בגליל אין מסגרות המשך לבוגרים הנ"ל דבר המקשה את החיים על הבוגרים ועל בני משפחתם שנאלצים לשאת בעול גידול הילדים ללא כל עזרה. "אנחנו מתכוונים לפעול יחד וללחוץ על כל מי שרק יכול לעזור כדי להביא לבשורה בנושא חשוב וערכי זה", אמרו מלכה ובן מובחר.

כזכור, כאשר סגרו את בי"ס רננים לפני מספר שנים בעקבות נפילת קטיושה בתוך ביה"ס, אימץ בני בן מובחר את התלמידים ואת צוות ביה"ס אצלו במועצה בבית ספר 'שחפים' למשך מספר שנים והעניק להם, חוץ מארבעה קירות, חום, אהבה וליווי צמוד.

שיתוף הפעולה בין עיריית קריית שמונה לבין מבואות החרמון משלים משלוש של שיתופי פעולה בו נמצאת גם המועצה האזורית הגליל העליון בראשות ולנסי אהרון. 

אולי יעניין אותך

Bottom ad