היום ה-13 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

רישום לגני הילדים ולכיתות א' באינטרנט

הסוף לתורים ולהמתנה הארוכה: רישום לגני הילדים ולכיתות א' ייעשה דרך אתר האינטרנט של עיריית קריית שמונה.

מועדי הרישום נקבעים על ידי משרד החינוך. כמדי שנה גם השנה הרישום מתחיל בחודש ינואר על מנת להתחיל לתכנן ולהתארגן לקראת השנה הבאה כדי לבדוק את כמות הילדים שיאכלסו את גני הילדים וכיתות א' ולאפשר למערכת החינוך ולרשות המקומית להתארגן בהתאם.

אגף החינוך בעיריית קריית שמונה נערך לרישום ונשלחו איגרות צבעוניות להורים שילדיהם זו שנתם הראשונה בגן הילדים, להורים שילדם עובר מגן לגן ולילדים העולים לכיתה א'.

מדובר ב- 1,000 תלמידי גן וב-350 תלמידי כיתות א'.

מה שנותר להורים הוא להיכנס לאתר האינטרנט של הרשות בתקופת הרישום, לעדכן פרטים ולציין 2 עדיפויות.

לגנים הארוכים  הרישום יחל כבר ביום ראשון הקרוב ה- 18/1/15.

הגנים הארוכים הם גנים מאוד מבוקשים שנותנים מענה להורים עובדים ובסטנדרט גבוה של מס' תלמידים מצומצם 26 בגן, 2 סיעות, יום ארוך מהשעה 7:00 ועד 17:00 ופעילות בחופשים ובחגים.

הורים שמבקשים לרשום את ילדיהם לגנים הארוכים מתבקשים להגיע לאגף החינוך לרישום אצל מירי.

הרישום האינטרנטי לכלל הגנים יחל ביום ראשון 25/1/15.

הרישום האינטרנטי לכיתות א' יחל ביום ראשון 8/2/15.

היות והרישום לגנים מלווה בתשלום, הורה יבחר אם לשלם באינטרנט בכרטיס אשראי או לבצע רישום בלבד.

מי שבוחר לבצע רישום באינטרנט ללא תשלום, יצטרך להגיע למחלקת הגביה להסדרת התשלום במהלך התקופה. מאגף החינוך נמסר שההבדל ברישום השנה ביחס לשנה שעברה הוא שמי שנרשם באינטרנט אשתקד היה מחויב לשלם בכרטיס אשראי, דבר שצמצם את מספר הנרשמים. השנה הופקו הלקחים והרישום פתוח לכלל ההורים גם אם אין באמצעותם כרטיס אשראי.

תמי לוי מנהלת אגף החינוך: "תהליך הרישום הוא בגדר בקשה של ההורים והוא אינטרנטי ולכן לא חייבים להגיע לאגף החינוך. אין קדימות במובן ש'כל הקודם זוכה'. הרישום באינטרנט יביא לסיום את עידן התורים ביום הראשון לרישום. חשוב שכל הורה ירשם בתקופת הרישום, אך לא בלחץ ביום הראשון. אין העדפה לנרשמים ראשונים. השיבוץ לגנים נעשה עם סיום תקופת הרישום ע"פ קריטריונים של גיל וקרבה גיאוגרפית". מנהלת האגף מוסיפה: "בכיתות א', זו השנה הרביעית שאנו מקדמים את פתיחת אזורי הרישום באופן מבוקר. הרשות המקומית לוקחת חלק בפיילוט ארצי של "פיילוט בחירה מבוקרת". זה אומר עדיפות ראשונה לאח ממשיך ולקרבה גיאוגרפית על-פי האזורים הגיאוגרפיים שנקבעו בעבר כולל עדיפות לשכונות הורדים ובימת תל חי. לאחר מכן השיבוץ נעשה על בסיס מקום פנוי לכלל התלמידים, תוך שמירה על מספר של 60 תלמידים לבית ספר וזאת על מנת לשמור על גודל כיתות נורמאלי של 30 תלמידים בכיתה, בכדי שתתקיים הוראה ולמידה איכותית. בנוסף הדבר יוצר שמירה על איזון בין בתי ספר בעיר.

גם הרישום לכיתות א' ייעשה באמצעות אתר העירייה. הורה שמתקשה יכול לקבל סיוע ברישום האינטרנט ע"י כל אחת ממזכירות בתי הספר.  המזכירות נותנות סיוע אינטרנטי ואין זה מעיד על שיבוץ באותו בית ספר".

ראש העיר הרב ניסים מלכה מאמין שהרישום השנה יקל על ההורים ויתבצע באופן נעים וחלק יותר תוך שקיפות מלאה.

 

ניתן להירשם באמצעות אתר העירייה בכתובת WWW.K-8.CO.IL

אולי יעניין אותך

Bottom ad