היום ה-15 בספטמבר , 2020

Select your Top Menu from wp menus

שר התחבורה כץ: להסדיר הכניסה לעמיעד להולכי רגל

שר התחבורה, חה"כ ישראל כץ, ביקר השבוע במועצה אזורית הגליל העליון, חנך את גשר להבות החדש והבטיח כי משרדו ימשיך לשפר ולשדרג את עורקי החיים של המדינה במיוחד בפריפריה. השר הורה לאנשי משרדו לטפל בכל מוקדי הסיכון שהועלו בפניו והנחה את אנשי משרדו לזרז טיפול בכניסה המסוכנת לקיבוץ עמיעד ובמצב שבו להולכי רגל אין פתרון כיצד לחצות את כביש 90 הסואן.

במהלך הביקור קיבל השר סקירה על מוקדי הסיכון והצרכים התחבורתיים של תושבי המועצה ובראשם הצורך בשיפור מערך התחבורה הציבורית באזור. מנהל תחום תחבורה ציבורית במשרד, מאיר חן שהשתתף בביקור נעתר לבקשת המועצה ואמר כי משרדו יקיים סקר צרכים מקיף על תחום התחבורה הציבורית בגליל העליון ויחד עם המועצה יחפשו את הפתרון המתאים ביותר, כולל בחינה אפשרית של הרחבת מודל ההפעלה של רמת הגולן לאזור. והבטיח כי בחודשיים הקרובים אגד תכניס קווים נוספים לנסיעות בקו תל אביב – קריית שמונה.

ראש המועצה, גיורא זלץ אמר במהלך הביקור כי "מרכז העשייה של המועצה בשנים האחרונות הופנה לפיתוח ולצמיחה דמוגרפית, כאזור פריפריאלי המבוסס על התיישבות כפרית אני רואה חשיבות רבה בהנגשת כל השירותים לציבור לצד הקפדה על כללי בטיחות בדרכים הנהוגים בכל הארץ ומצפה מאנשי המשרד להיות שותפים בקידום הטיפול במוקדי הסיכון השונים".

בין הנקודות שהוצגו על ידי מהנדס המועצה החדש, אוהד לבנת, היו: צומת הכניסה לקיבוץ עמיעד שהוגדר על ידי המשרד כמוקד סיכון, הכניסה לקיבוץ דפנה ובית ספר הר וגיא והכניסה לקיבוץ גונן וכביש עוקף כפר בלום.

אולי יעניין אותך

Bottom ad