היום ה-15 במרץ , 2019

Select your Top Menu from wp menus

הוט והוט-מובייל, לא מה שחשבתם

באזור שלנו בו אנשים חיים ומשוועים למקומות עבודה, נמצא אחד ממוקדי השירות הגדולים בארץ שלא מרבים לדבר עליו.

מוקד 'אקטיב' שהוקם בשנת 2010 מבצע מכירות טלפוניות של מוצרי hot וhotmobile ובשנה האחרונה הפעילות עומדת להתרחב בשל פתיחת מוקד גבייה.

נכון שהזרקורים ותשומת הלב מרוכזים ב'הייטק', אולם מה לעשות, לא כל העולם 'היי טק', אבל רוב בני האדם רוצים להתפרנס בכבוד מעבודה מכובדת, גם אם לא מדובר ב'הייטק'.

וכאן נכנסים לתמונה מקומות עבודה דוגמת 'אקטיב' המפרנס בכבוד עובדים ועובדות ממגזרים שונים.
במוקד 'אקטיב' מתבצעות שיחות מכר יזומות לכל חלקי הארץ כאשר המוקד מחולק לשלושה תחומים :
טריפל-מכירה של סל תקשורת של הוט, מובייל- מכירה של סימים ומכשירי סלולואר של הוט מובייל.
גבייה של הוט והוט מובייל-טיפול בלקוחות חייבים והוצאתם ממעגל הגבייה.
מוקד 'אקטיב' מכירות הינו מוקד טלפוני הגדול בצפון.
כיום מועסקים כ-100 עובדים והתכנון לגדול ל 130 עד סוף השנה.
המוקד מעסיק מגוון של אוכלוסיות, ללא הבדל דת, גזע ומין, וכמו שמציינת מנהלת משאבי אנוש מירב שנפר בן חמו "אנו מעסיקים אוכלוסיות שונות ומגוונות, ההון האנושי שלנו מורכב מחילוניים, דתיים, דרוזים ומוסלמים, סטודנטים וכולם משפחה אחת. אנו מעניקים הזדמנות פז לעשרות אימהות להתקדם ולעבוד במשרה שמותאמת לצרכים שלהן וליהנות משכר מתגמל בשעות נוחות, וכאמור לנשים וגם לגברים".

שוחחנו עם שתיים, הראשונה שירלי משה, משה שירלי מתגוררת בקריית שמונה נשואה +2 סטודנטית לתואר ראשון בשירותי אנוש במכללת תל חי.

 

מדוע בחרת לעבוד באקטיב שירות ומכירות?

שירלי: "זוהי העבודה היחידה שמתחשבת באימהות וסטודנטים, יש אווירה טובה, פוטנציאל שכר מהגבוהים בגליל, בחרתי דווקא לעבוד באקטיב, כאמא שחיפשה עבודה בשעות נוחות וגמישות ומכירה מקרוב את הקושי בלמצוא עבודה בפריפריה, זה המקום היחידי שמאפשר לאימהות ליהנות משתי העולמות לעבוד בשעות נוחות ושפויות  וליהנות משכר מתגמל".

 

האם המעביד מתחשב בך כאשר מדובר בהיעדרויות עקב חוליה (חלילה) של הבן או הבת שלך? ובמה זה מתבטא?

שירלי: "כן מאוד, נופר המנהלת הישירה שלי אנושית, מתחשבת, אכפתית ותמיד מתעניינת בשלומי ובשלום ילדיי".

 

  • איך הגעת לעבוד דווקא באקטיב שירות ומכירות?

שירלי: "הגעתי לעבוד באקטיב שירות ומכירות דרך חברה שהמליצה לי בחום על המוקד, ובשנתיים האחרונות אני עובדת בחברת אקטיב ומגיעה כל בוקר בחיוך לעבודה".

 

  • האם היית ממליצה לחברותייך לבוא ולעבוד ב'אקטיב שירות ומכירות?

שירלי: "ממליצה באהבה לחברות להגיע לעבוד במוקד משפחתי עם אווירה טובה. אני חייבת לציין שאני יודעת כי לא אמצא עבודה בשעות נוחות ובשכר מתגמל כמו אקטיב שירות ומכירות".

 

שוחחנו גם עם בתי יונה, נשואה +1 מנהלת משמרת עם וותק של שנה.

 

העבודה במסגרת כזו, שירות לקוחות ומכירות, דורש תכונות אופי מסוימות. מהן הדרישות ושעליהן אסור להתפשר?

בתי: "אמינות, תודעת שירות גבוהה., אסרטיביות, חוסן אישי. יסודיות, דייקנות וירידה לפרטים.

התכונה שלא ניתן להתפשר עליה היא אמינות, חשוב לי שהלקוח יהיה מרוצה ויבין את הפרטים בצורה הברורה ביותר. משפט שמלווה ומנחה אותי "אין הטיפה חוצבת בסלע בכח עוצמתה אלא בכח התמדתה".

 

  • כיצד את משכנעת לקוח מעבר לקו שהעסקה שאת מציעה לו היא הטובה והאמינה בשוק?

בתי: "קודם כל אני נותנת ללקוח להבין שהוא נכנס לחברה הכי טובה ואמינה, גורמת לו להבין שאת השירות והמחיר הכי טוב הוא יקבל ממני".

 

  • השם של חברות הכבלים/חברות הסלולואר לא מי יודע מה. או במילים אחרות, לא אוהבים אתכם. מה את עונה על הטענה הזאת?

בתי: "שוק התקשורת הוא שוק תחרותי מאוד, מנסה לגעת בלקוח ולהבין מה הסיבה ,מסבירה ללקוח שמתקופה לתקופה החברה משתדרגת  ותמיד שמים את הלקוח בסדר עדיפות ראשון".

 

  • כיצד את מתמרנת בין היותך מחויבת לעבודה לבין יתר המשימות והמטלות שלך?

בתי: "אף על פי שאני אמא לילד בן שנתיים לא תמיד כשאני מגיעה הביתה אני מסיימת לעבוד, מתוקף תפקידי אני תמיד דואגת שהפלאפון יהיה זמין, הלקוחות מצלצלים אליי גם אחרי שעות העבודה ומקבלים שירות ומענה תמידי".

הנה, שתיים, בתי ושרלי, מתוך מאה העובדות ב'אקטיב' מספרות ישר ולעניין במה המדובר. הצלחה לכל מי שימצא את מקומו בין עובדי החברה, ושירבו מקומות עבודה.

הרצל בן אשר

 

 

 

אולי יעניין אותך