היום ה-26 בינואר , 2024

Select your Top Menu from wp menus

המשטרה בקהילה

תלמידי קריית שמונה נחשפו לפעילות משטרת ישראל

השבוע השתתפו מאות תלמידים מבתי הספר היסודיים בעיר לפארק הזהב בקריית שמונה כדי להשתתף ביום "משטרה בקהילה" שמתקיים בשיתוף מלא עם העירייה ואגף החינוך בהובלתן של סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך בעיר ד"ר אביבה ויצמן זריהן ומנהלת אגף החינוך סיגל כהן.

בין השאר הוצבו בפארק הזהב תחנות של חבלה, מז"פ, יחידת כלבנים, יחידת חילוץ, מדריכי שכונות, ניידות סיור, יחידת הפרשים, מד"א וכיבוי אש, כל זאת במטרה לחשוף את בני הנוער על מגוון הפעילויות של המשטרה בפניהם.

עיריית קריית שמונה רואה חשיבות רבה לכך שתלמידי העיר ייחשפו לפעילויות המיוחדות של המשטרה ויכירו את הפן הנוסף והאחר של המשטרה, שכל תפקידה הוא לעזור ולסייע לתושבים ולדאוג לקיומם של החוקים, על מנת שנוכל לחיות במקום טוב יותר, בטוח יותר ומקום בו איכות חיים היא לא רק סיסמא, אלא מציאות קיימת.

"אני שמח להיות שותף ליום משטרה בקהילה ולראות את הפעילות הענפה שמשטרת ישראל ותחנת קריית שמונה חושפות בפני תלמידי העיר שלנו. כלל תלמידי קריית שמונה נחשפים במהלך השנה כולה לפעילות המשטרה המקומית, והיום הזה הוא מבחינתנו יום השיא של התהליך המשותף שמתרחש במהלך השנה כולה", אמר ראש העיר אביחי שטרן.

ראש העיר שיתף את התלמידים בסיפור מרגש שהתרחש לאחרונה בעיר: "בשבוע שעבר נסעתי בכביש שדרות תל חי. במהלך נסיעה הבחנתי בשני שוטרים שניגשים לאשה מבוגרת מאוד שהחזיקה ביד סל והתקשתה ללכת. השוטרים שאלו לשלומה וכשהבינו שהיא בדרך לתחנת אוטובוס כדי להגיע הביתה לאחר קניות, החליטו לקחת אותה בניידת עד לביתה.

התרגשתי מאוד מהמחווה של השוטרים. האישה הזו יכולה להיות האמא והסבתא של כולנו. כשאומרים משטרה למען הקהילה, מתכוונים בדיוק לזה".

 

 

אולי יעניין אותך

Bottom ad